Dux ducis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei, Jeg har spilt WoW en stund nå - uten å bruke brannmur. Den må jeg deaktivere bare for å få spilt WoW. Men i dag fikk jeg noen virus så jeg tenkte at jeg kan ikke gå i en evighet uten å bruke brannmuren hver gang jeg skal spille WoW. Problemet er at hvis jeg har ZA aktivert så kommer det bare opp en svart skjerm når jeg starter WoW. Går jeg inn i oppgavebehandling så ser jeg "Svarer ikke" bak WoW. Deaktiverer jeg ZA via "Shutdown zonalarm with web filtering" så starter WoW uten problemer. Noen av dere som har en anelse om hvorfor dette skjer? Og ja, WoW er selvsagt "Allowed" i ZAs instillinger. Dere vet kanskje om noen andre og bedre gratis brannmurer jeg kan skaffe meg? (Helst ikke så stor fil å laste ned) mvh Christian Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ZoneAlarm har rykte på seg for å komme i konflikt med programvare som kopler seg til nettet, særlig P2P-programmer. Om det er samme grunn til at du opplever problemer med World of Warcraft vet jeg ikke, men det finnes jo uansett alternativer til ZoneAlarm. Sygate Personal Firewall er mye brukt og godt likt. Jeg bruker det selv og har aldri opplevd problemer. Sygate Personal Firewall kan lastet ned gratis her. Hentet fra Blizzards supportside: "We have seen a handful of blue-screen crashes on game startup that disappeared when ZoneAlarm software was uninstalled. If you have ZoneAlarm software and would be willing to try uninstalling it, this may get you into the game. Any time a user sees a blue-screen system failure, we strongly recommend contacting the computer manufacturer with the text of the error, and see if they have any advanced tests for the computer's hardware and memory." Kanskje er det dette som må til: "Opening Ports for the Blizzard Downloader in ZoneAlarm Professional" Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Takker, prøver dette nå. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ZA er mer stress enn nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå