Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fotohuset selger den til ca 9000, men da med SIGMA 18-70. Beware :)

Fullstendig feil. Hvor i all verden har du dette fra? Vi forhandler ikke Sigma i det hele tatt.

Vi selger med Nikons originale AF-S 18-70 til 8950. Og ja, Svamp. Det er norsk utgave fra Interfoto (offisiell norsk importør) med norsk bruksanvisning og norsk garanti.

Regner ikke dette som snikreklame, da det er motbevisning av en fullstendig feilaktig påstand.

Lenke til kommentar
Afseth; Kanskje Dan1el tenkte på fotomagasinet.no, som har D70 m/Sigma 18-50 for samme pris.

Ser han linker til Fotovideo lenger opp i tråden (samme butikk som Fotomagasinet), så det er kanskje de han blander oss med. Merkelig... vi pleier å bli forvekslet med Oslo Kameraservice... får mange telefoner med folk som ringer feil hver dag, men det benytter vi jo til vår fordel ;)

Lenke til kommentar
Alle dere som har litt peiling - er det sannsynlig at D70 kommer til å gå ned mer i pris? F.eks kommer jo 350D snart, da må kanskje D70 ned i pris for å kunne konkurrere?

Er dette noe å vente på?

Det samme lurer jeg på. Det er sagt at 350 kommer i løpet av mars, men Canon er som regel treg i starten har jeg hørt, så det tar vel tid før den blir satt ned. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør, men skal innom Fotomessa for å få de siste inputs før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

Canon klarer vel ikke levere nok i starten til at det er hensiktsmessig å sette ned prisen på D70 med det første. Husk bare 300D og 20D og hvor lang tid det tok etter det første kameraet kom i butikkene, til det var kommet nok kamera til alle som ville ha. Canon er VELDIG trege med å levere nok kamera av de store nyhetene.

Lenke til kommentar
Det er norsk utgave fra Interfoto (offisiell norsk importør) med norsk bruksanvisning og norsk garanti.

Det er vel for mye å vente at også kameraets menyer o.l. er på norsk?

Ingen av Nikons kamera (verken kjøpt i Norge eller i utlandet) har norsk meny. De mest hensiktsmessige språkene i menyen er engelsk og svensk.

En av de veldig få produsentene som har norske menyer, er Canon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...