GardenOfStone Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror jeg heller mot å kjøpe Nikon D70 istedet for Canon 300D. Og da plager jeg dere med nok en tråd angående pris. Japan Photo selger D70 med Af 18-70mm til 9999,-. Noen billigere? Og er det grunn til å tro at også dette kameraet vil falle i pris slik Canon 300D har gjort i det siste? Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) http://www.nomatica.no/index.asp?Chargemen...nance=prisguide 7681,- Endret 4. februar 2005 av tomviktor Lenke til kommentar
hev Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 http://www.nomatica.no/index.asp?Chargemen...nance=prisguide7681,- Dette er prisen uten moms. Med mons så skulle det bli kr. 9601,25. Lenke til kommentar
hev Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Noen billigere? Og er det grunn til å tro at også dette kameraet vil falle i pris slik Canon 300D har gjort i det siste? Ja det vil nok falle i pris. Og spesielt ved introdukjon av en ny (og bedre) modell vil "gamle-modellen" bli dumpet ut. Men slik vil det alltid være, så det er egentlig bare å skjære igjennom og bestemme seg ;-) Denne pakken med 18-70 objektiv var forresten avertert til 9500kr. Var det på Netshop?, er ikke sikker.... Rettelse: Kan ikke finne igjen det tilbudet, men vet at jeg har sett det i en annonse her for ikke så mange dagene siden. Men det var nok for godt til å vare ;-) Endret 4. februar 2005 av hev Lenke til kommentar
isen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 D70 med 18-70 kostet ca. 9500 på netshop forrige uke, men det er over nå. Tror imidlertid at den koster 9990 på fotohuset på karl johan. Lenke til kommentar
kaptein miki Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Bare til info: Jeg kjøpte akkurat et 300D, med 512Mb minnebrikke, det vanlige objektivet og en lowepro toploader veske til 6.600 inkludert shipping fra USA. Det kan gjøres marginalt billigere på ebay, men dette var gjennom en nettbutikk som aftenposten anbefalte: http://www.bhphotovideo.com Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Inkludert moms, toll og diverse andre avgifter også håper jeg, for ellers har du blitt grundig lurt. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Inkludert moms, toll og diverse andre avgifter også håper jeg, for ellers har du blitt grundig lurt. Han har antakelig ikke blitt "lurt", www.bhphotovideo.com er en seriøs butikk, men på kamerahus er det ofte ikke så mye å spare på å bestille derfra. Annet småutstyr er mer lønnsomt.. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Når man handler fra bhphotovideo får man mva kravet i posten etter noen dager, så du slipper nok ikke unna det. Lenke til kommentar
GardenOfStone Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Tror jeg heller mot å kjøpe Nikon D70 istedet for Canon 300D. Og da plager jeg dere med nok en tråd angående pris. Japan Photo selger D70 med Af 18-70mm til 9999,-. Noen billigere? Og er det grunn til å tro at også dette kameraet vil falle i pris slik Canon 300D har gjort i det siste? Kjører denne til topps igjen... Prisen har vel sunket den siste måneden på D 70... Noen som har priseksempler? Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Ser ut til å holde seg ennå, både xd.no og mpx.no selger det samme kitet til 9995,- Ellers ikke så store endringer her på Akams prisgiude Mch. Per Endret 28. februar 2005 av perah Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er Dette et bra tilbud? Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Er Dette et bra tilbud? Du sparer kr. 472,- i forhold til prisene i mitt forrige innlegg. Da er jo prisdiffen så liten at jeg hadde tatt turen til Fotohuset på Karl Johan. Det virker som om noe er på gang i Nikonleiren men om D70 synker noe vesentlig (den nærmeste måneden) i pris er jo vanskelig å si. Per Endret 28. februar 2005 av perah Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Billigste pris nå for 18-70 kit'et er vel 8.950 for norsk utgave? Lenke til kommentar
GardenOfStone Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Billigste pris nå for 18-70 kit'et er vel 8.950 for norsk utgave? Hvor får jeg kameraet til den prisen? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Billigste pris nå for 18-70 kit'et er vel 8.950 for norsk utgave? Hvor får jeg kameraet til den prisen? Får jeg ikke lov til å si (reklame). Men ett tips er at nettbutikker ikke alltid er billigst. Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Da er jo prisdiffen så liten at jeg hadde tatt turen til Fotohuset på Karl Johan. Når ein bur på sunnmøre blir nok prisen litt høgare dersom eg skal til Oslo for å kjøpe kameraet Lenke til kommentar
Bjarnoy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 På Fotohuset på Karl Johan 21 er det til den prisen. Har gått ned ett tusen siden jeg kjøpte der for vel 1mnd siden. Greit å handle der. Jeg fikk god hjelp av en selger som heter Runar. Spør etter ham. Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kan man ringe eller maile Fotohuset på Karl Johan 21 og få utstyret tilsendt mot postopprav?? Lenke til kommentar
Bjarnoy Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja det kan du. Det gjorde jeg, og det kostet bare 94,- i oppkrav/porto. Veldig kjapp og grei levering, men spør etter Runar, han vet hva han snakker om. Jeg bestilte en mandag, fikk sendt sendingsnr på SMS til min mobil, sjekka med pakkesøk på posten, og så når det var ankommet Steinkjer Post. Når det sto på, dro jeg på posthuset med mitt sendingsnr, (og pengene) og fikk kameraet onsdag. Lappen som kom i postkassa kunne jeg bare kaste. Så steike enkelt da gitt! - og i motsetning til, (etter min mening) nettbutikker så har du en fast disk å levere til om uhellet skulle være ute. Lykke til. Forresten tlf nr er 22 42 09 60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå