Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tror jeg heller mot å kjøpe Nikon D70 istedet for Canon 300D.

Og da plager jeg dere med nok en tråd angående pris.

Japan Photo selger D70 med Af 18-70mm til 9999,-.

Noen billigere? Og er det grunn til å tro at også dette kameraet vil falle i pris slik Canon 300D har gjort i det siste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen billigere? Og er det grunn til å tro at også dette kameraet vil falle i pris slik Canon 300D har gjort i det siste?

Ja det vil nok falle i pris. Og spesielt ved introdukjon av en ny (og bedre) modell vil "gamle-modellen" bli dumpet ut.

Men slik vil det alltid være, så det er egentlig bare å skjære igjennom og bestemme seg ;-)

Denne pakken med 18-70 objektiv var forresten avertert til 9500kr. Var det på Netshop?, er ikke sikker....

Rettelse: Kan ikke finne igjen det tilbudet, men vet at jeg har sett det i en annonse her for ikke så mange dagene siden. Men det var nok for godt til å vare ;-)

Endret av hev
Lenke til kommentar
Inkludert moms, toll og diverse andre avgifter også håper jeg, for ellers har du blitt grundig lurt.

Han har antakelig ikke blitt "lurt", www.bhphotovideo.com er en seriøs butikk, men på kamerahus er det ofte ikke så mye å spare på å bestille derfra. Annet småutstyr er mer lønnsomt..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Tror jeg heller mot å kjøpe Nikon D70 istedet for Canon 300D.

Og da plager jeg dere med nok en tråd angående pris.

Japan Photo selger D70 med Af 18-70mm til 9999,-.

Kjører denne til topps igjen...

Prisen har vel sunket den siste måneden på D 70...

Noen som har priseksempler?

Lenke til kommentar
Er Dette et bra tilbud?

Du sparer kr. 472,- i forhold til prisene i mitt forrige innlegg.

Da er jo prisdiffen så liten at jeg hadde tatt turen til Fotohuset på Karl Johan.

Det virker som om noe er på gang i Nikonleiren men om D70 synker noe vesentlig (den nærmeste måneden) i pris er jo vanskelig å si.

:hmm:

Per

Endret av perah
Lenke til kommentar

:D Ja det kan du.

Det gjorde jeg, og det kostet bare 94,- i oppkrav/porto.

Veldig kjapp og grei levering, men spør etter Runar, han vet hva han snakker om.

Jeg bestilte en mandag, fikk sendt sendingsnr på SMS til min mobil, sjekka med pakkesøk på posten, og så når det var ankommet Steinkjer Post. Når det sto på, dro jeg på posthuset med mitt sendingsnr, (og pengene) og fikk kameraet onsdag.

Lappen som kom i postkassa kunne jeg bare kaste.

Så steike enkelt da gitt! - og i motsetning til, (etter min mening) nettbutikker så har du en fast disk å levere til om uhellet skulle være ute.

Lykke til.

Forresten tlf nr er 22 42 09 60

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...