White Fox Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har sett på guiden på epleweb, men jeg skjønner ærlig talt veldig lite. Noen som kan gi meg en pekepinn på hvor jeg burde starte når jeg skal lage deisignet mitt i photoshop? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du kan jo kanskje se litt her: http://www.good-tutorials.com/tutorials/5 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Men når du kikker på en tutorial side, der det står akkurat hvordan du skal lage det, bør du tenke på at det er sikkert 100-vis som har akkurat dette designet. Gjør det gjerne ferdig og bruk det om du vil. Men ikke spør etter kritikk om det her Meg selv tok et par tutorials for å så lage mitt eget. Kanskje hente litt inspirasjon, idèer og erfaring fra tutorials sidene, men alikevel lage mitt eget. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Finnes det noen gode på norsk? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nei, ikke som jeg vet om. Finnes sikkert et par, men jeg ser ikke problemet at det er på engelsk om man er eldre enn 10 år. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Nei, ikke som jeg vet om.Finnes sikkert et par, men jeg ser ikke problemet at det er på engelsk om man er eldre enn 10 år. Hva er det med deg a skomakern.. Du virker ikke som noen hyggelig fyr, men uansett; jeg vet veldig lite om Photoshop; har egentlig bare brukt det til å endre størrelsen på bilder og å skrive litt på dem Så nå er det vel på tide at jeg lærer og da hadde det beste vært noen norske guider hvis det finnes. Endret 4. februar 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Pegaweb er også en side med noen gode tutorials, på engelsk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå