furydigger Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Har akkurat mottatt pakken fra Dell som mine svigerforeldre har bestilt, en Inspiron 6000. Problemet er at jeg klarer ikke å få kontakt med min Jensen Wireless Broadband Router (11mb), får hele tiden beskjed om at den ikke klarer finne trådløs nettverk enda jeg sitter 1m fra routeren. Jeg får kontakt med routeren når jeg kobler kabel direkte fra pc'en og på routeren. Kan det hende at det trådløsekortet (Intel Pro Wireless 2200 802.11b/g)ikke støtter routeren min? (ca. 1 1/2år gamel) Jeg bruker ikke noen for for sikkring av det trådløse så det skal ikke være det som er problemet. Er det noen som kan hjelpe meg? Avslutter denne da jeg etter ett par timers testing har funnet feilen. Endret 4. februar 2005 av furydigger Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hehe, det her er morro se.. Jeg har hatt 2 Jensen routere, tok dem hjem fra shoppen, så fikk jeg pakka opp (Jeg kjøpte routerne etterhverandre.) så satt jeg sammens ting osv. Jeg også kjører wlan. Men det ville ikke bruke wlan, jeg gikk også 1m. fra routern, men fortsatt ingen virking. jeg orker ikke forteller mer, så jeg det bare Hvis du ikke får signaler, så er det angtagelig bare en bagatell, det er routern som ikke vil sende signaler sorry. Lykke til videre med bytting Mvh Stian_A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå