Úber Energized Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 har denne bilen register rem eller kjede?takk for svar. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Burde forandre tittel litt. Er ikke sikker jeg, men det burde ikke være så vanskelig og se da, er det rem har den sannsyneligvis en deling ved toppdeksel, og gjerne da deksler osv så det er mulig å komme til for bytting. Kjede er "inbakt" i toppdeksel hvis du skjønner hva jeg mener. Deksel foran rem er ofte også av plast, det er det aldri ved kjede.. Var ikke så godt forklart kanskje, men en ledetråd i alle fall Edit, ser du forbedret emnefelt Endret 4. februar 2005 av pcp160 Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg er rimelig sikker på at Nissan bruker kjede på sine motorer - så da slipper du å tenke på bytte av reg.reim. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dersom du kan poste typen på motoren er det straks enklere å finne ut av. Personlig tror jeg det er en motor med registerreim. Nissan laurel 2,0 1986 modell har reim og jeg mistenker blubirden fra 1990 også for å ha det. Motorbetegnelsen kan se slik ut L20A, L24A, L24E osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå