Mafo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ukens flørt: W21CA Casio har vært en svært hyppig gjenganger i denne spalten, noe som ikke ser ut til å ta slutt med det aller første. Denne gangen er det den lekre kamskjellsmodellen W21CA som får sin velfortjente dose med oppmerksomhet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Lekkert. Skjermen så ikke så aller verst ut heller. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Den var nydelig Noen som vet om en side med spesifikkasjoner? Lenke til kommentar
t_k Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Synd at vi ikke ser snurten av telefoner som dette til salgs. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Håper den kommer væfall Sinnsykt lekker mobil!! Megaskjermen var jo diggbart stor!! Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Synd at vi ikke ser snurten av telefoner som dette til salgs. Ikke foreløpig ihvertfall. Man kan for øvrig bruke det asiatiske mobilmarkedet som en liten krystallkule. Enhetene de spaserer rundt med der nede tilsvarer noenlunde det vi kommer til å få her i vesten et par år fram i tid. Jeg er sannsynligvis ikke den eneste som får lyst til å flytte til østlige strøk. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Den var utrolig lekker! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 enig, med de fleste, men jeg synes at den ligner på Siemens SF65 (ihvertfall kamera plassering og vridbarskjerm og ikke ytterskjerm!) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Men spesifikasjoner skulle vi ikke få vite noe om...? Megapixel kamera? Minnekort? 3G/Edge? Batterilevetid? Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Men spesifikasjoner skulle vi ikke få vite noe om...? Megapixel kamera? Minnekort? 3G/Edge? Batterilevetid? Vi holder oss på et lavt nivå når det kommer til å oppgi spesifikasjoner i ukens flørt. Dette er først og fremst fordi bildene er hoveddelen av spalten. For det andre så er det ikke alltid like lett å grave frem en omfattende liste med spesifikasjoner når man bruker kilder som utelukkende består av asiatiske symboler. Akkurat denne telefonen har vi imidlertid skrevet litt om før. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fineste telefonen i Ukens flørt på lenge. Lenke til kommentar
robot Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 det må jeg si meg enig i. For denne telefonen er mega kul å se på. synd at den ikke kommer til norge. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fineste telefonen i Ukens flørt på lenge. Det kan nok diskuteres... Denne var uansett diggbar! Enig med rexton i at den likna litt på Sf65, men skjermen er utrolig mye bedre. Om den kommer til Norge eller ikke bryr meg vel i toeræn siden denne kommer til å koste mer enn jeg er vilig til å betale(og makter å betale) hehe.. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 fin den, bare de menytastene var litt stygge... Litt shipern at Norge og Europa henger sånn etter Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vi holder oss på et lavt nivå når det kommer til å oppgi spesifikasjoner i ukens flørt. Dette er først og fremst fordi bildene er hoveddelen av spalten. Forstår det, men å bare nevnt i en bisetning at telefone hadde 2mpix kamera, minnekort og kongeskjerm. Og sagt, dere kan forøvrig lese mer om den i vår tidligere artikkel eller no. Forventer ikke en lang liste med spesifikasjoner, bare en hurtig infosetning for å vite om det bare er design telefonen kan by på, eller om den er "not just a pretty face". Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Den var så definitivt tiltalende. Får bare håpe at byggekvaliteten på Casio sine mobiltelefoner er bedre enn det er på kalkulatorene, og at disse ramler ned med støtte for mer eller mindre norske forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg