arnsven Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen som vet om det er mulig å fjerne operatørlogo fra Sony ericsson k500i? har prøvd alt nå tror jeg. irriterende at <N NetCom GSM> tar opp plass på skjermen.. noen som vet? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det burde da gå ann Ellers blir du kanskje pent nødt til å bestille deg en annen eller ev. blank logo.. Tror det kan fikses blant innstillingene Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mener å huske at Eurobate har en slik tjeneste sende inn logo blank eller noe, sjekk eurobate.com Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vet ikke om det er sånn nå lenger, men med litt eldre SE mobiler så kan man ikke velge logo og ha bakgrunnsbilde, når man bestiller blank logo kan man kun velge den som bakgrunn. Kan selvfølgelig gå an med K500i, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tror det finnes flere tråder om akkurat dette på forumet hvor trådstarter har funnet en løsning. Let litt rundt, så kan det være mulig å finne en løsning. Jeg tror da det er en innstilling på telefonen hvor man kan velge bort operatørlogoen og ha bare bakgrunnsbilde. Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det letteste er å wappe seg inn på www.jhonny.org/wap , taste inn "1", deretter klikke på "op-logo 1", og lagre. Lenke til kommentar
arnsven Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Det letteste er å wappe seg inn på www.jhonny.org/wap , taste inn "1", deretter klikke på "op-logo 1", og lagre. Det fungerte ikke.. fikk beskjed om at telefonen ikke støttet det.. begynner å lure på om det faktisk ikke er mulig å få det vekk... irriterende, men det er sikkert noen som jobber med saken.. regner med at det ikke bare er jeg som synes det er irriterende.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Meg bekjent kan ikke Sony Ericsson-modeller fjerne operatørlogo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå