ChrisCon Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Noen som vet om GT3 kommer til å bli lansert for PC. Det ser helt rått ut, men det er ett eller annet med PS2. Jeg liker bedre PC.... Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 liker pc best,hva skal jeg med ps2, hadde fått litt dårlig samvittighet,hvis jeg skulle stjele ett par,spill,filmer,programmmer i butikken hver dag. men kunne jeg lastet ned spill og filmer,hadde det hvert en helt annen sak :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 En av de merkeligste grunnene jeg har sett for å ikke kjøpe en PS2. Men uansett, GTA 3 kommer til PC rundt mars/april neste år. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Mener du GTA3 eller GT3 A-spec nå? Jeg hørte nemmelig at Sony var redd salget av PS2 ville falle markant om Gran Turismo skulle bli tilgjengelig på PC, og det forstår jeg godt - lurer fælt på å kjøpe en PS2 for å spille GT3! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Her var nok Tor-Steinar litt kjapt ute. Postingen gjlaldt Gran Turismo 3, ikke Grand Theft Auto 3. Det er ingen planer om å lansere Gran Turismo 3 til PC per idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå