Jørnan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bruker nå opera inernettleser for min SE P910i. Men det er noe jeg syns er veldig dumt med den. Hele siden kommer nedover skjermen. Når jeg skal kikke på en internettside som amobil.no kan jeg bare bla nedover. Det går ikke an å bla til siden, for den "putter" alt ned på siden istedenfor å legge det sånn det er, bortover og nedover. Det er veldig irriterende, for da må jeg bla laaaangt nedover for å finne det jeg er ute etter, og det blir uoversiktlig. Så finnes det en internettleser som er bra og viser internettsiden sånn den er på pcen? Takker for svar. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Tror det går ann å endre hvordan internett-siden skal vises i instillingene Lenke til kommentar
skibum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 På min Qtek så er det hurtigtast #, og mener det var det på min 6600 også, så sjansen er vel stor for at det er det samme hos deg. Lykke til Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 På min Qtek så er det hurtigtast #, og mener det var det på min 6600 også, så sjansen er vel stor for at det er det samme hos deg. Lykke til Bare et prblem. På min P910i har jeg bare # tasten når flippen er lukket. Men skal jeg gå på nettet må jeg åpne flippen. Jeg har qwerty tastaturet som jeg kan bruke, for der er #, men det virker ikke. Kan prøve instillingene. Men opera er bra ellers da. Skrev denne tråden på mobilen, så det virker iallefall. Men det er UTROLIG irriterende at alt kommer nedover. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Opps, det hadde jeg ikke tenkt på Men du kan jo gå inn i menyen (engelsk versjon) og gå på display og deretter fjerne krysset/haken på fit to screen, det er iallefall måten på min Qtek 8010, og mener den er helt lik den jeg hadde på 6600 iallefall Håper dette var mer help i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå