Jon@s Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Driiver og ser litt på bil om dagen og syns Mitsubishi galant ca 1995-mod. virker som gode biler både når det gjelder driftsikkerhet, plass, komfort og motor (1,8 126hk eller 2.0 137hk) Det jeg lurte på var om noen her har erfaringer med den aktuelle bilen. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mitsubishi er gode og undervurderte biler! Har selv en 92-93 (2.0 110-115hk) god å kjøre og mer en nok kraft for en stakkars ungdom! Moren min har en 88 (2.0 136HK) og en merker nesten ikke i det heletatt at den er såpass gammel og har gått over 300000. Har kjørt en 2000 mod også (2.0 136hk) og den var rett og slett krem Var ikke så lenge jeg kjørte den så det er ikke mye jeg kan legge ut om den... Mitsubishi er rett og slett å annbefale, bare dumt at det er dyre deler til dem dersom noe ryker på dem... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Takker for nyttig informasjon. Jeg tror det blir enten galant eller Honda Accord (ca 1994-95) så hvis noen har erfaringer med accord sier jeg ikke nei takk til litt info rundt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå