Gå til innhold

Enorm prisforskjell elkjøp/clasohlson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke samme antennen. Det er bare designet som er likt. Det står nemlig reflect på den som selges hos clas noe det ikke gjør på elkjøps antenne. Men jeg ser ikke bort ifra at de er helt like ellers.

Lenke til kommentar

Typisk produkt elkjøp har stor margin på dette her da...

Kjøpte nettop et digitalkamera, hvor elkjøp/expert/lefdal matcher den billigste nettbutikken i norge, og ligger et hav foran de fleste på pris. Det var greit, men tror dere ikke selgeren ble krakilsk når han forsøkte å selge meg et medfølgende minnekort? Det skulle han ha godt over 1000 kroner for. Hvor jeg fant det identiske minnekortet til 550 kroner +- hos de 4-5 største nettbutikkene. Kom med en lengre tirade om at det aldri i verden kunne stemme, og bla bla bla...

Lenke til kommentar
Da trenger du briller  :p

For på den siden du linket til stod det nemlig en som også dekket kanal 4. Det er en kombi antenne til 598 på clasern  :w00t:

Som sagt så er jeg ute etter en bord antenne, så blind er jeg nok ikke.

Oki da beklager jeg :hmm: Tok jeg så feil altså.

Oki, du vil altså ikke ha en sånn fin dings på utsiden av huset altså :D

Uansett lykke til.

P.S Let i dedikerte radio\ tv sjapper og ikke på elkjøp og slikt. Tror kanskje de har det du er ute etter .

Lenke til kommentar
Da trenger du briller  :p

For på den siden du linket til stod det nemlig en som også dekket kanal 4. Det er en kombi antenne til 598 på clasern  :w00t:

Som sagt så er jeg ute etter en bord antenne, så blind er jeg nok ikke.

Oki da beklager jeg :hmm: Tok jeg så feil altså.

Oki, du vil altså ikke ha en sånn fin dings på utsiden av huset altså :D

Uansett lykke til.

P.S Let i dedikerte radio\ tv sjapper og ikke på elkjøp og slikt. Tror kanskje de har det du er ute etter .

:D no harm done.

Har kikket litt rundt i slike sjapper også, bor ikke så steike sentralt så utvalget er ikke all verden.

Må ha en antenne som sender på kanal 4, alle som jeg finner starter på kanal 5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...