^fmj Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Satt og tittet etter en bord antenne, tilfeldigvis oppdaget jeg en aldri så liten syk prisforskjell. Clasohlson 149 kr Elkjøp 398 kr Antar at dette er samme antenne, de er iallefall helt identiske. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Da får du kjøpe der den er billigst da Lenke til kommentar
CDG Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er ikke samme antennen. Det er bare designet som er likt. Det står nemlig reflect på den som selges hos clas noe det ikke gjør på elkjøps antenne. Men jeg ser ikke bort ifra at de er helt like ellers. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Ser det står reflect, men det er jo helt like ellers. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Over 60% billigere, det er nok bedre å kjøpe på clas ohlson! (som om du ikke visste dette fra før av ) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Syntes den var verdt å poste her. Trenger en bord antenne som sender på kanal 4, finner ingenting på nettet alle er fra 5-12, noen som vet? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Da trenger du briller For på den siden du linket til stod det nemlig en som også dekket kanal 4. Det er en kombi antenne til 598 på clasern Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Da trenger du briller For på den siden du linket til stod det nemlig en som også dekket kanal 4. Det er en kombi antenne til 598 på clasern Som sagt så er jeg ute etter en bord antenne, så blind er jeg nok ikke. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Typisk produkt elkjøp har stor margin på dette her da... Kjøpte nettop et digitalkamera, hvor elkjøp/expert/lefdal matcher den billigste nettbutikken i norge, og ligger et hav foran de fleste på pris. Det var greit, men tror dere ikke selgeren ble krakilsk når han forsøkte å selge meg et medfølgende minnekort? Det skulle han ha godt over 1000 kroner for. Hvor jeg fant det identiske minnekortet til 550 kroner +- hos de 4-5 største nettbutikkene. Kom med en lengre tirade om at det aldri i verden kunne stemme, og bla bla bla... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Da trenger du briller For på den siden du linket til stod det nemlig en som også dekket kanal 4. Det er en kombi antenne til 598 på clasern Som sagt så er jeg ute etter en bord antenne, så blind er jeg nok ikke. Oki da beklager jeg Tok jeg så feil altså. Oki, du vil altså ikke ha en sånn fin dings på utsiden av huset altså Uansett lykke til. P.S Let i dedikerte radio\ tv sjapper og ikke på elkjøp og slikt. Tror kanskje de har det du er ute etter . Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvis den antennen er 100% lik som den på elkjøp. Sjekk om de har den på leftdal, og kjøp den der. Stikk så til Clas Ohlson og ett bevis på at den koster så lite det. Da får du igjen mellomlegger +50% av det (100,- billigere er 150,- i din lomme ) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Da trenger du briller For på den siden du linket til stod det nemlig en som også dekket kanal 4. Det er en kombi antenne til 598 på clasern Som sagt så er jeg ute etter en bord antenne, så blind er jeg nok ikke. Oki da beklager jeg Tok jeg så feil altså. Oki, du vil altså ikke ha en sånn fin dings på utsiden av huset altså Uansett lykke til. P.S Let i dedikerte radio\ tv sjapper og ikke på elkjøp og slikt. Tror kanskje de har det du er ute etter . no harm done. Har kikket litt rundt i slike sjapper også, bor ikke så steike sentralt så utvalget er ikke all verden. Må ha en antenne som sender på kanal 4, alle som jeg finner starter på kanal 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå