Swein Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vi har funnet en ulovelig mengde mp3 sanger på din datamaskin. Dette må slettes umiddelbart, ellers kan d bli anmeldt. - Kripos Hva skjer? har de hacket seg inn på maskinen min eller noe sånnt? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvis det der var cut'n'paste, så tror jeg du kan føle deg trygg. Endret 4. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvis det der var cut'n'paste, så tror jeg du kan føle deg trygg. Hehe, det kan du trygt si Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hørtes jo ganske seriøst ut Lenke til kommentar
Swein Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Også har jeg ALDRI delt en eneste MP3fil! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kansje Kripos har begynt med SMS språk Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Er nok noen som kødder med deg. fikk du den fra en [email protected] adresse eller noe? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Kansje Kripos har begynt med SMS språk La merke til at de skrev det med bare en "d" jeg også.. Tenkte kanskje det bare er noen som tuller med meg? Men email adressa var jo [email protected] Endret 4. februar 2005 av Swein Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kansje Kripos har begynt med SMS språk La merke til at de skrev det med bare en "d" jeg også.. Tenkte kanskje det bare er noen som tuller med meg? Men email adressa var jo [email protected] Og jeg har sendt mail fra [email protected] Det er ikke noe problem å fake mailadresse. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 "Ulovelig mengde", jaha? Det var i allefall en merkelig formulering av Kripos... Hvordan viste de at du ikke hadde lisens på sangene som du forsovidt ikke har? Nei, her er det nok bare en som driver å bøller med deg Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Man kan ikke basere seg på avsenderadressen - denne kan så altfor lett "fakes". Det er jo nettopp dette som er hovedproblemet til SPAM, ettersom man rett og slett ikke har mulighet til å bekrefte en e-post på bakgrunn av senderen. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Kansje Kripos har begynt med SMS språk La merke til at de skrev det med bare en "d" jeg også.. Tenkte kanskje det bare er noen som tuller med meg? Men email adressa var jo [email protected] Og jeg har sendt mail fra [email protected] Det er ikke noe problem å fake mailadresse. Går det ann? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg tror at Kripos ville hatt mer professonel formulering enn det der. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Glemm det.. Var bare en kamerat som lurte meg.. hehe.. Steng tråden Endret 4. februar 2005 av Swein Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Denne tråden stenges fordi 1) Ut fra deltagerne ser jeg at datakunnskapene ikke er på topp og flamming kan oppstå 2) Alle vet at kripos ikke opererer slik 3) Det er intet forbud mot å laste ned MP3 i Norge 4) Skulle det komme en lov mot dette, ville ikke handlinger du har gjor bli rammet av denne loven. God helg folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg