Zithor Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Hei. Syntes det er litt teit av Blizzard og ikke ha noe death penalty. (Miste exp) Det blir liksom litt...lett ? Håper de fletter det inn i en patch en gang, eller ? Lenke til kommentar
Punster Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg synes systemet slik det er nå er helt topp med tanke på exping. Eneste jeg sysnes de må implementere, på pvp servere, er dis-honor points for "grey ganking". Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg synes systemet slik det er nå er helt topp med tanke på exping.Eneste jeg sysnes de må implementere, på pvp servere, er dis-honor points for "grey ganking". /enig Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Sånn som det er på en PvP server nå med ganking osv syns jeg ikke det bør innføres. Reagerte selv på dette når jeg leste om WoW første gang, men etter å ha spillt en del er jeg glad det ikke er noe mer death penalty enn det er. Ihvertfall slik spillet er lagt opp i dag. Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Death pentaltyen er vell å gå tilbake til liket ditt det. Kan bli ganske irriterende i lengden, spesielt visst du må gå langt. Synes det funker fint som der jeg Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Og der hvor man som regel dør (Inne i instances, huler o.l steder) er det masse fiender, noen ganger så mange at man må snakke med spirit healer. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Zithor, spillt Anarchy Online? Hvist du har vet du hvor irriterende death penalty var der! Måtte jo vente 15 min før du var oppegående igjen (+ at du måtte løpe fra der du "savet" sist). Jeg digger det slik som Blizzard har gjort det nå jeg ...men det er nå meg Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 miste xp blir bare teit, for da kan man ende op med å miste sinnsykt mye hvis noen camper liket ditt og dreper deg om og om igjen.... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Ja, er bra sånn som det er nå. Er jo ganske mye straff hvis du snakker med spirit healer. Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2005 Zithor, spillt Anarchy Online? Hvist du har vet du hvor irriterende death penalty var der! Måtte jo vente 15 min før du var oppegående igjen (+ at du måtte løpe fra der du "savet" sist). Jeg digger det slik som Blizzard har gjort det nå jeg ...men det er nå meg Har prøvd det en gang, spilte EverQuest jeg.... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Ja, er bra sånn som det er nå. Er jo ganske mye straff hvis du snakker med spirit healer. Det er ikke så hard straff nå som det var for 3-4 mnd siden... 100% isteden for 25% Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Husk også på at 25% straffen gjelder for evnt items du har i sekken. Så alt som evnt skal på ah må fikses først! Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Du spiller for å ha det gøy, og hvor gøy er det vel å miste en halv level bare for at du dør en gang? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Slik er det på Tibia hvis noen har spillt det? Så en gang en Elite Knight på lvl 5!! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Tibia? Det er vel ikke 25% nå, men 75%. Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Det er vel ikke 25% nå, men 75%. Det er 75% ja, og man har jo også Resurrection Sickness. Synes dette fungerer bra jeg, og er death penalty nok i seg selv.. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Tibia? Tibia er et MMORPG. Se her om du har lyst: http://www.tibia.com/home/index.php?subtopic=news Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Det er vel ikke 25% nå, men 75%. Nei det er 25% durability loss. Altså 25% minus på durability. Hvor har dere 75% fra egentlig? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 Det er vel ikke 25% nå, men 75%. Nei det er 25% durability loss. Altså 25% minus på durability. Hvor har dere 75% fra egentlig? fordi det er igjen 75% hvis itemene er 100 % Sånn jeg tolka det. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 5. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det er vel ikke 25% nå, men 75%. Nei det er 25% durability loss. Altså 25% minus på durability. Hvor har dere 75% fra egentlig? fordi det er igjen 75% hvis itemene er 100 % Sånn jeg tolka det. Forskjell fra rase til rase dette vel. Er 75% hos Human? Mens det er 25% hos Tauren, men da mister 75% Styrke og kraft+++ i 10 min. on topic: Synes death penalty er bra som den er nå. Endret 5. februar 2005 av Sprayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå