Lapsy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Oppgavelinja (?) er borte! Nå får jeg bare opp språklinja og lignende :/ Denne mener jeg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 sikker på at den ikke er skjult? dra musen til kanten av skjermen for å se eller at noen har trukket den ned. Se på kantene om det er en blå stripe der Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Det blir ei grå stripe der ja (gammalt bilde), men jeg får ikke trekt den opp. Hvis jeg deaktiverer alle de andre verktøylinjene, blir hele startlinja borte, og hvis jeg trykker windows-knappen kommer startlinja midt på skjermen Endret 4. februar 2005 av gran3 Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kjører explorer.exe? Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du kan prøve programmet i vedlegget. Jeg mistet hele tray-linja, og det programmet fikset i hvertfall det TaskbarRepairToolPlus_.zip Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Kjører explorer.exe? ja seff Skal prøve det programmet nå kazaa Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 WEEEEEEEE det virka!!! Tusen takk! Lenke til kommentar
berzerker Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Kjører explorer.exe? ja seff Skal prøve det programmet nå kazaa Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå