TumTum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg fikk nettopp mitt nye Pov Ge froce 6600 GT kort, installerte det og skulle teste det i Far cry for å se om det gikk bedre, (hakka ganske mye med det gamle kortet) Nå har jeg alt på high men graffiken er ødelagt. Mangeplasser forsvinner bakken og alt er svart. lys og skygge blir feil, spesielt inne. Er det noe galt med skjermkortet mitt. er det driverene (har prøvd med de nysetse frå nvidia sine sider og de som fulgte med skjermkkortet. Eller er det det at far cry bare ikke fungerer skikkelig på Nvidia sine kort? Noen som vet? Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har du koblet til strømkontakten på kortet? Lenke til kommentar
kimtsen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du trenger den siste verisjonen av FarCry (v1.3). Hadde akkurat det samme som deg, men det ble konge grafikk etterpå på min gf 6600 gt. Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Du trenger den siste verisjonen av FarCry (v1.3). Hadde akkurat det samme som deg, men det ble konge grafikk etterpå på min gf 6600 gt. Ok, Takk skal dere ha Strømkabelen er i ja, må bare få lastet ned 1,3 patchen da Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 jepp, oppdater Far Cry til siste patch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå