frode_20 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har et problem med oppløsningen min på skjermen. 800*600 er oppløsningen min nå. Jeg vil endre den, men går ikke ann. Når jeg skal velge er det bare 800*600-1024*768 de valga er det. Men det går ikke ann å velge noen andre oppløsninger. Jeg drar den bort og den bare går tilbake igjen. Altså ingen høyere oppløsning går ann. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har du lagt inn skjermkortdrivere? Lenke til kommentar
frode_20 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Har du lagt inn skjermkortdrivere? Ja, det er en hp maskin. Men skjermen koblet jeg til via en usb kabel på siden! Lenke til kommentar
Tiger__Style Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 en usb-kabel?!?!?! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 En tråd om skjermer skal logisk nok i kategorien "Skjermer", og har følgelig blitt flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå