tørrfisk Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Heisann. Har nå slitt meg igjennom utallige bluescreens (MACHINE_CHECK_EXCEPTION) siden jeg fikk mitt 6800NU til jul, og har nå funnet ut at det er på tide å oppgradere strømforsyningen før ting går riktig galt. Vil bruke maks 1000 og vil ha så mye watt som mulig. Hovedkortet mitt er ATX og har ingen S-ata hardisker. Tips blir satt pris på. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) har selv denne her: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3719 er storfornøyd med den selv, kjører 4 disker, 2 optiske enheter, 6800GT og an Athlon 64 3200+ på den + mer, har ikke har noen problemer eller noe. Annbefales av meg iallefall Følger også med 20/24 pin converter dersom du trenger det. Endret 4. februar 2005 av TRS Lenke til kommentar
hds Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Mine forslag: Thermaltake Silent Purepower 560W LINK Hiper HPU-3S525 525Watt LINK Antec TrueBlue 480 Watt LINK Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har selv Tagan 480W, og er veldig fornøyd. Den er veldig kraftig, og levere mye amps på f.eks 12V (som er viktig i bla a64 system). Den ser fin ut, og støyer veldig lite. Eneste "minuset" jeg kan se er de laaange kablene, jeg har nemlig bare et midi tower så jeg kunne klart meg med halvparten Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Har selv et mini-tower, så er fint viss kablene ikke er altfor lange og mange. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Noen erfaringer med Aspire? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22271 Endret 4. februar 2005 av tørrfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå