IFoundJustice Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hei, jeg har hatt min eksterne harddisk veldig lenge nå. Før jeg formaterte fant maskinen hele tiden den eksterne harddisken min. Men etter jeg formaterte står det bare "Ukjent enhet funnet" og vil du legge til maskinvare og alt dette, noe som ikke virker.Jeg fikk heller ikke med noen drivere til harddisken (kobles gjennom USB (v2.0 som jeg har) Jeg har prøvd å tatt den inn og ut fra usb'en, prøvd å starta fra og alt.. Men den finner den fremdeles ikke.. Håper noen kan svare raskt, iogmed at jeg skal på LAN senere i dag! mvh. Harald Endret 4. februar 2005 av IFoundJustice Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Høres merkelig ut. Ettersom jeg ikke vet hvilken type det er så er det vanskelig å se om jeg finner noe info til deg. Det du imidlertid kan gjøre er å taste inn merke og feilmelding i google og se om det dukker opp noe der. Eller ringe til dem du kjøpte den fra og spørre. Dem har sikkert åpent noen minutter ennå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jeg regner med at du har lagt inn XP, og ikke installert SP2 eller USB2.0-patchen som du trenger under SP1. Da blir ikke enhetene oppfattet korrekt. Se, og last ned evt., på http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];822603 Du må kopiere hele linken, da dette forumet ikke skjønner hvordan det skal håndtere brackets. Endret 4. februar 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå