rstange Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! har en gammel Toshiba Satellite, som jeg har hatt i snart 5 år. Den bygnner å bli litt slitt og det merkes at den er godt brukt. Har lyst å gjøre noe med den, "style" den litt opp noen som har noen ideer og komme med til hva jeg kan gjøre med den får å få den til å se litt "tøff" ut?? takker for alle svar og ideer kun fantasien som setter grenser Lenke til kommentar
perstian Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 er alltid fett med et vindu, lakkere på nytt osv.. Du kan jo se her hva jeg gjorde med mitt Chieftech Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei, og velkommen til forumet! Case-mods (styling av kabinettet) har en egen kategori under overklokkingsdelen av forumet, tråden flyttes fra "Kabinetter" til "Casemods". Lenke til kommentar
rstange Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 er alltid fett med et vindu, lakkere på nytt osv..Du kan jo se her hva jeg gjorde med mitt Chieftech så flott ut det der.... men det er en laptop det er snakk om:) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 oioioi. daså Det kunne jo vært kult å fått noen leds under tastaturet eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå