Innos Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Når jeg spiller enkelte spill går skjermen i hvilemodus, og jeg må skru hele pcen, ikke bare skjermen av og på. Og i farcry ser vannet helt for jævlig ut, dette ble ikke fiksa når jeg formaterte pcen, er det skjermkortet eller noe annet? For blir litt dumt å sende inn skjermkortet hvis det ikke er problemet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har du lastet ned rikitg driver? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Ja, lastet ned denne, international versionen. edit: Hele systemet står skrevet i profilen. Endret 4. februar 2005 av hba Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Når jeg spiller enkelte spill går skjermen i hvilemodus, og jeg må skru hele pcen, ikke bare skjermen av og på. Og i farcry ser vannet helt for jævlig ut, dette ble ikke fiksa når jeg formaterte pcen, er det skjermkortet eller noe annet? For blir litt dumt å sende inn skjermkortet hvis det ikke er problemet. Installer den nyaste Far Cry patchen(1.3/1.31) , då Far Cry virke slik som det skal. Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har samme problemet. hvilket kort har du? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har samme problemet. hvilket kort har du? Hvis du ser to poster opp så ser du at jeg sa alt sto i profilen. Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg har samme problemet. hvilket kort har du? Hvis du ser to poster opp så ser du at jeg sa alt sto i profilen. Ops,,, ja Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vil tro de nyeste driverne til Farcry vil fikse problemet med vannet... Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vil tro de nyeste driverne til Farcry vil fikse problemet med vannet... Driverer? altså patchen? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Driver.... Trur det må ha vert patchen han meinte. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Vil tro de nyeste driverne til Farcry vil fikse problemet med vannet... Driverer? altså patchen? Ja! Du ser vell at eg har nevnt det i ein tidlegare post her i denne tråden? Endret 4. februar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Innos Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Men så er ikke farcry det største problemet. Det som er verst er at jeg ikke får spilt half life 2 og source, ikke det at jeg er en kjempefan av de spillene, men vil ihvertfall få prøvd det jeg har kjøpt! Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Men så er ikke farcry det største problemet. Det som er verst er at jeg ikke får spilt half life 2 og source, ikke det at jeg er en kjempefan av de spillene, men vil ihvertfall få prøvd det jeg har kjøpt! ikkje hl2 heller? Har eit problem me det og, men det trur eg er mest pga at kanskje dvd rommen min er pøkka Endret 4. februar 2005 av TumTum Lenke til kommentar
TumTum Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vil tro de nyeste driverne til Farcry vil fikse problemet med vannet... Driverer? altså patchen? Ja! Du ser vell at eg har nevnt det i ein tidlegare post her i denne tråden? Veit at det er patchen som må til men undra litt når han kom med driverane, men rekna med at det var patchen han meinte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå