Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Over disk her i Norge får man bare "value pack", som inneholder en bærereim, bæreveske og øretelefoner i tillegg. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 kjipt å måtte kjøpe bar evalue pack.. jeg kjøpte ikek value pack, bortkastet å kjøpe det når jeg fikk bare psp og lader for 1800kr... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Snart passerer tråden 100 sider ja, er en del det. Men uansett anngående downgraden så har jeg fått intrykket om at den ikke vil komme før neste uke(altså uka som kommer)håper jeg tar feil men vi får se. Er værtfall ikke blitt sakt noe stort om downgraden på kanalen, er så mange som har vært helt ville at du nå blir kicket vis du omtrent bare nevner "downgrader" i kanalen Men en ting er sikker Yoshihiro jobber med den, så den kommer når den kommer, og jeg gleder meg alt for mye allerede En ting, noen som har noen spill å annbefale bortsett fra Ridge Racer? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg anbefaler igjen Wipeout og Metal Gear Ac!d. Siden du har racing er nok MGA mest aktuelt, og om du liker Metal Gear historien vil du like MGA. Selve gameplayet er nok litt spesielt i starten, men du kommer mest sannsynlig til å like det når du kommer i gang. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 etter 6 måneder med daffing på PSP-tråden, ser jeg at det dukker 2-3 nye sider hver dag! Litt artig! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Dumt spørsmål... Hvor legger jeg mp3 filene ? Jeg har koblet pspen til, men fatter ikke hvor jeg skal legge dem. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Leser ingen manualen her..? Evnt. bruke 2 sek. på Google? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Leser ingen manualen her..? Evnt. bruke 2 sek. på Google? Jeg har lest... Jeg har den forran meg... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 PSPware anbefales på det varmeste hvis du skal legge over bilder, musikk og/eller filmer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg lagde en mappe jeg kalte "Music" bare å la inn sangene mine der, funka flotters det. Og nei jeg har ikke lest igjennom manualen jeg Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg lagde en mappe jeg kalte "Music" bare å la inn sangene mine der, funka flotters det.Og nei jeg har ikke lest igjennom manualen jeg Kan man bare lage en mappe som heter Movies også da ? Å legge inn filmer? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 nei, du kan bruke program som PSP Video 9 Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Står det noen plass hvilke codecs psp tar ? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Les her: http://psp.1989studio.com/modules.php?name...p=content&tid=1 Kort fortalt hvilke programmer man kan bruke for å kode video, og gjennomgang av hvordan man eventuelt kan overføre manuelt. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 tar den no codecs? man kan bare bruke .mp4 Lenke til kommentar
Marek Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Foreløpig må du benytte MP4 kodet for PSP.(eller AVC eller noe for v2.0) I homebrew miljøet er det noen som jobber med en spiller for andre formater som xvid, divx, osv. Eneste problemet er at ingen av disse virker skikkelig, enda. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fikk alt til nå! FY FAEN, jeg elsker psp! Beste kjøpet jeg har gjort! Må ha litt mer minne bare ! <3 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Samme her. 1GB minne og Ridge Racers nå, så skal jeg holde kjeft helt til Final Fantasy eller GTA kommer Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 *sukk* viiil ha, men lider av pengemangel Har vel en rundt 1100 kr.. prøver å overtale mor til å få sånn utsett i 2 mnd på elkjøp, men da bare prater hu det bort... *grine* Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Mener å ha lest et sted, en guide, der det sto hvordan du kan få PSPen til å kalle seg f.eks Playstation Portable når den kobles til pcen, altså istede for å hete flashet eller annet. Noen som vet? eller er det like enkelt som å redigere navnet fra windows bare`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg