Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster den usb tingen ?

Edit: Jeg ser jeg kan oppgradere softwaren til 2.0 med demo disken. Burde jeg gjøre det? Mister jeg noen andre funksjoner?

Er det mulig å legge inn emulator å spille f.eks nintendo spill?

Hvor store blir vanlige 700mb filmer om man gjør de om for psp?

Hva får jeg plass til på 32mb kortet ?

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Edit: Jeg ser jeg kan oppgradere softwaren til 2.0 med demo disken. Burde jeg gjøre det? Mister jeg noen andre funksjoner?

Er det mulig å legge inn emulator å spille f.eks nintendo spill?

Usb tingen? Mener du kabelen? Den koster 59,- på Clas Olson.

Hvis du oppgraderer til 2.0 så får du en ganske bra webbrowser.

Emulatorer og slikt funker kun på versjon 1.0 og 1.50 av PSP, ikke 1.51 1.52(de som kjøper i Norge for denne) og 2.0.

En film blir ca. 200-300 MB tror jeg.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Du kan bruke en hvilken som helst USB A til B kabel. Du har sikkert en fra et digitalt kamera.

Det kommer snart en downgrader for 1.52, noe som vil la deg kjøre homebrew. Det vil si emulatorer og mange hjemmelagde spill. Dette vil du høyst sannsynlig ikke få i nærmeste fremtid med 2.0.

Nesten ingenting er jeg redd. Du får plass til Saved games og noen få mp3 filer. Jeg ville anbefalt et 1gb san disk kort(har to slike selv).

Helaftens filmer tar alt fra 250mb til 900mb og over 1gb. Alt avhenger av kvaliteten du vil ha. Har Pirates of the Carribean i DVD kvalitet og den tar 800mb.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg også kunne anbefale Logitech sin Play Gear Pocket Armor. Har hatt min PSP lenge, men fikk ikke kjøpt denne før på torsdag, og den er virkelig bra. En solid boks som du tør gi oppgaven å passe på maskinen din. Anbefales på det sterkeste. Den virker også som solskygge og holder om du skal se film.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg også kunne anbefale Logitech sin Play Gear Pocket Armor. Har hatt min PSP lenge, men fikk ikke kjøpt denne før på torsdag, og den er virkelig bra. En solid boks som du tør gi oppgaven å passe på maskinen din. Anbefales på det sterkeste. Den virker også som solskygge og holder om du skal se film.

Kjøpte denne selv idag, meget bra kjøp angrer ikke et sekund :love:

Lenke til kommentar

Så litt på den selv igår, men gadd ikke å kjøpe den, kjøpte bare meg en 1gb minnekort.

Men får vel skaffe den til mandag siden dere syns den virkelig var bra ^^

Lenke til kommentar

Så litt på den selv igår, men gadd ikke å kjøpe den, kjøpte bare meg en 1gb minnekort.

Men får vel skaffe den til mandag siden dere syns den virkelig var bra ^^

Ja knallbra den å så kan man "skinne" den også, jeg la akkurat inn et bilde av Jessica Alba(fra fantastic 4) bak på PSP'en :love:

Lenke til kommentar

Sitter foresten på en kanal på irc nå, Yoshi er der(han som står bak downgradern) og i topic står det som følger "#wab reopened. Read http://www.wab.com/ - Yoshihiro is back, whatever happends next is up to him| Don't ask for downgrader: Work in progress | Don't PM the ops unless you are allowed to."

Så får vi håpe at downgradern kommer om ikke så alt for lenge, jeg selv er værtfall helt vill etter den nå, gleder meg sånn til å få testa homebrew programmer på PSPen min :D

En liten ting, har tenkt litt på at jeg kansje kan får advarsel for å si slikt her? :p vis det så skal jeg slutte..

Edit: Takk for linken Gandalf :)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Oi, nesten hundre sider om PSP allerede?

Ettersom jeg ikke begynte å følge denne tråden før idag, så har jeg ikke giddet å lese gjennom hele. Leste første innlegg, og alle innlegg f.o.m. 1.september.

Bare for å få noe oppklart:

Ved å innstallere fm 2.0

- får man en browser

-mister man muligheten til å kjøre homebrew

Er det noe mer man får/mister ved å innstallere fm 2.0?

Hva er homebrew?

Etter sånn som jeg har forstått det, så er det hjemmelagede programmer og spill. Er emulatorer regnet med her? Og hvilke programmer er det dere har så lyst til å kjøre på psp'en? Hjemmelagede spill er vel ikke det dere sikler mest etter?

Men gjelder homebrew også piratkopierte spill?

Mister jeg muligheten til å overføre musikk og filmer som jeg har på pc'en ved å innstallere fm 2.0?

Hvor i Bergen finner man Lefdal?(bor i Åsane, hvilken er da nærmest meg?) Har de en webshop/internettside? La merke til her i tråden at prisen på MSDP 1gb kort hadde gått ned hos lefdal. Betyr det da at prisgarantien ikke blir like effektiv som tidligere? Hva blir prisen hos lefdal etter at prisgarantien er tatt i bruk på 1GB msdp?

Hvilke spill har multiplayer funksjon?

Er standard pack og value pack det samme?

Hvilken av pakkene får man kjøpt her i Norge, og hva inneholder de?

Det billigste stedet å kjøpe psp er elkjøp?

Ble litt mange spørsmål, men håper noen av dere gidder å ta dere tid til å svare på spørsmålene.

Går rundt og sikler etter en PSP, men er litt i tvil om jeg skal kjøpe meg en, eller vente litt.

Ha en fortsatt god kveld!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...