Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Hmmm.... Prisen på memmorystick pro duo stuper jo .... er nede i 755 på på stretto.no nå

Oi, da begynner det å bli bra! Noen som vet hva et Memorystick Pro Dou 1GB koster på Lefdal i Trondheim?

Jeg tror Lefdal sin pris avhenger av om det er mange som har benyttet seg av prisgarantien eller ikke ;)

Det jeg lurer på er om Lefdal i Bergen har flere memmorysticks igjen ... er litt kjipt å bruke 70kr på buss, også er det ingen igjen i butikken ...

Lefdal Alnabru og Sandvika solgte den for 1000 kr på torsdag ialefall.

Gått ned fra 1200 etter at noen brukte prisgaranti:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... Tenkte jeg skulle kjøpe en i morgen. Hvilket spill vil dere anbefale ? Av de som selges på elkjøp.

Har kjøpt et par spill, men det er Virtua Tennis som sitter i PSPen oftest. Ellers så har du Metal Gear Acid (som jeg enda ikke helt har skjønt hvordan funker), men som skal visst være ganske kult og krevende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
ctv: Den blir sluppet på markedet (sikkert ikke i Norge) den 17. September (om ikke jeg husker helt feil)

Ja, det er vel noe sånt. Det hadde vært kult med en sånn en, du blir kanskje ikke så lett stygge fingermerker på den. :p

Lenke til kommentar

Innom elkjøp en liten tur...hjem med følgende:

PSP

512MB Minne kort

Metal Gear Acid

The Bourne Supremacy

Travel Pack (deribalt en USB kabel for overføring mellom PC og PSP)

Ladda opp hele greia, skrudde på...magisk. Ingen døde pixler, så jeg pustet lettet ut. Bildet er sinnsykt bra. Tasta inn innstillingene mine, lekte litt rundt, før jeg oppgraderte til 2.0 (ja, jeg vet at jeg ikke kan kjøre wab og alt det der greiern der, men det er helt OK for meg).

Etter 2.0 var instalert, sjekka jeg w-lan. Fant wireless i huset kjapt, så browsa jeg rundt. Leste litt på vg.no :)

Så kobla jeg meg opp til PCen. Har overført en del musikk og noen filmer, og alt funker helt perfekt. Er strålende fornøyd.

Skal sjekke film og spill om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Har selv kjøpt meg en 1gb minne brikke, PSPen med ridge racer, lurer litt på å skaffe et spill til eller noe men er usikker på hvilket..

Pluss så lurer jeg på om folket her har noen annbefalinger om utstyr til PSPen?

Og i følge wab.com nå og en fyr på irc så jobber Yoshi fortsatt på downgradern :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...