Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du kan jo teste med WipEout browseren...har desverre ikke fått tid til å teste dette selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg har prøvd techni no mon browseren eller hva den heter, den funket ikke så bra syns jeg. Hang seg helt opp når jeg gikk inn på hw siden f.eks. (for mye reklame og slikt sikkert ) Men har ikke prøvd wipeout browseren, er den noe bra? Endret 2. september 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sikkert mye det samme. Har ikke testet hw, men den kan godt finne på å ikke virke skikkelig pga mye reklame i flash for eksempel. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Skulle hatt som i firefox, adblock funksjonen.. sider hadde loada LITT fortere.. Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det er mange som jobber med å få blant annet Linux til å kjøre på PSPen, og da kan man bruke Firefox der! Det er faktisk også mulig å kjøre Windows versjoner på sin PSP, noe som også gir adgang til mange nettlesere. Eneste minus med dette i dag er at i mange av tilfellene mangler tastatur og det er veldig tregt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ja, for håpe det kommer en eller annen bedre nettleser snart (bruker fw 1.50, men 2.0 nettleseren er ikke noe spes. bra den heller). Men nå har jeg lagt inn techni no mon browseren så vi får se om den funker. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Det høres ikke så dårlig ut det der. Ser ut som om det kommer masse bra ting til psp'n. Gleder meg til å prøve alt sammen. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmm... Tenkte jeg skulle kjøpe en i morgen. Hvilket spill vil dere anbefale ? Av de som selges på elkjøp. Vil ha noe jeg kan spille litt, å ikke er ferdig med på en time liksom. Lenke til kommentar
Marek Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Wipeout Pure og MGA holder lenge! Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ridge Racer er det beste av de jeg har 1. Ridge Racer 2. Hot Shots Golf: open tee 3. NFSU: Rivals 4. Wipeout Pure Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Selv så likte jeg ikke noe spesielt Wipeout, syns det gikk så treigt Trodde det skulle være noe lignende som F-Zero X fra N64. Men Virtua Tennis syns jeg er råbra Men noen her som kan ramse opp de spillene som har Gamesharing funksjon? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Går og kjøper MedEvil Resurrection idag. Kommer med tilbakemeldinger senere. Lenke til kommentar
Marek Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Selv så likte jeg ikke noe spesielt Wipeout, syns det gikk så treigt Tempoet i Wipeout øker når du åpner høyere vanskelighetsgrader. Første grads tempo er ingenting i forhold til tempoet sinere i spillet...da blir det sykt! Spesielt om du spiller i første-persons modus! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Selv så likte jeg ikke noe spesielt Wipeout, syns det gikk så treigt Tempoet i Wipeout øker når du åpner høyere vanskelighetsgrader. Første grads tempo er ingenting i forhold til tempoet sinere i spillet...da blir det sykt! Spesielt om du spiller i første-persons modus! Hehe, ok. Det var det jeg tenkte ja. Prøve bare å kjøre 2 runder Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmmm.... Prisen på memmorystick pro duo stuper jo .... er nede i 755 på på stretto.no nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmmm.... Prisen på memmorystick pro duo stuper jo .... er nede i 755 på på stretto.no nå Oi, da begynner det å bli bra! Noen som vet hva et Memorystick Pro Dou 1GB koster på Lefdal i Trondheim? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) uten moms ja EDIT: så på sandisk sine først. Sony 1GB MSPD til 755kr Endret 3. september 2005 av makos Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jaja ser ut som det ikke blir noen "downgrader" da, Yoshihiro har nemlig sluttet i wab, det sies også at han skal ha sluttet med arbeidet... link Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmmm.... Prisen på memmorystick pro duo stuper jo .... er nede i 755 på på stretto.no nå Oi, da begynner det å bli bra! Noen som vet hva et Memorystick Pro Dou 1GB koster på Lefdal i Trondheim? Jeg tror Lefdal sin pris avhenger av om det er mange som har benyttet seg av prisgarantien eller ikke Det jeg lurer på er om Lefdal i Bergen har flere memmorysticks igjen ... er litt kjipt å bruke 70kr på buss, også er det ingen igjen i butikken ... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hmmm.... Prisen på memmorystick pro duo stuper jo .... er nede i 755 på på stretto.no nå Oi, da begynner det å bli bra! Noen som vet hva et Memorystick Pro Dou 1GB koster på Lefdal i Trondheim? Jeg tror Lefdal sin pris avhenger av om det er mange som har benyttet seg av prisgarantien eller ikke Det jeg lurer på er om Lefdal i Bergen har flere memmorysticks igjen ... er litt kjipt å bruke 70kr på buss, også er det ingen igjen i butikken ... Ja det var en del igjen når jeg var der forgje uke hvis du tenker på lagunen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg