henrik_s Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 http://www.pspavisen.com/index.php?subacti...t=5&side=guiderForteller hvordan du kan legge over filmer til PSP. For å konvertere filer til ok format kan du bruker PSP Video 9 eller 3GP. jeg er ikke av typen som liker å fikle med delikate gagdets er det ikke en offisiell "transfer-to-psp"-software? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jo, Sony har et program du må betale for. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jo, Sony har et program du må betale for. det er jo helt bak mål! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Noen som vet om det finnes noen video reviews (allâ de Gamespot pleier å ha på spill) for PSP? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 det er jo helt bak mål! Helt enig! Dette brude vært et program som man kunne laste ned gratis fra Sony sine hjemmesider, eller enda bedre; det burde lagt på en cd i PSP-pakken. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Ehh... Hvorfor ikke gjøre det manuelt? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du kan fint legge over filene manuelt, ingen skade der. Men det offisielle sony programmet for å konvertere til MP4 koster penger! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du kan fint legge over filene manuelt, ingen skade der. Men det offisielle sony programmet for å konvertere til MP4 koster penger! http://www.pspvideo9.com/ er det noe av det samme som sony tar penger for? Lenke til kommentar
Marek Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Tror det, men jeg har ikke prøvd sonys. Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er grafikken bra eller? vurderer å kjøpe en! Er den verdt pengene? hvordan er bildekvaliteten på filmer? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Er grafikken bra eller? vurderer å kjøpe en! Er den verdt pengene? hvordan er bildekvaliteten på filmer? Grafikken er ca like god som playstation 2. Ja den er vært pengene siden man kan spille mp3, se bilder, surfe på internett,spille og se på film. Bildekvaliteten er topp jeg har bare sett Spiderman 2 på den men den er iallefall like bra som på tv Endret 2. september 2005 av Jonasbrann Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Er det bare meg eller skjer det ikke noe mer med denne version changer... er ingen oppdateringer om den.. jeg har nemlig ekstra lyst til å teste homebrew programmer nå.. Syns det nemlig ble sakt at den skulle slippes akkurat når PSP kom til europa igår? Lenke til kommentar
Mripe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Du kan fint legge over filene manuelt, ingen skade der. Men det offisielle sony programmet for å konvertere til MP4 koster penger! http://www.pspvideo9.com/ er det noe av det samme som sony tar penger for? Eg har ikkje betalt for det. laste det ned fra ei eller anna side. Men har ikkje betalt for det. Lenke til kommentar
HCam Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har også svært lyst på Version Changer! Men vi får følge med på denne siden: WAB Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg har også svært lyst på Version Changer! Men vi får følge med på denne siden: WAB Ja du har vel rett. Håper den kommer iløpet av helgen eller noe værtfall.. Men men de får bruke tiden de trenger slik at den virker som den skal. Edit: Så et: Bilde Er dette et lite eksempel på hvordan PSP blir seendes ut med homebrew? vis det så må jeg bare si at jeg ikke lengere greier å vente til å få testa homebrew for det der så jo bare digg ut! Noen som vet om fler bilder foresten? Endret 2. september 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har også svært lyst på Version Changer! Men vi får følge med på denne siden: WAB Ja du har vel rett. Håper den kommer iløpet av helgen eller noe værtfall.. Men men de får bruke tiden de trenger slik at den virker som den skal. Edit: Så et: Bilde Er dette et lite eksempel på hvordan PSP blir seendes ut med homebrew? vis det så må jeg bare si at jeg ikke lengere greier å vente til å få testa homebrew for det der så jo bare digg ut! Noen som vet om fler bilder foresten? Det er et bilde av hvordan den blir seendes ut med PSIX ja(som er et homebrew program, men det har enda ikke kommet ) Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Sider som funker med psp er det noen av, her har du noe: www.little-gamers.com www.pspnorge.no PSPNorge er nede og linker nå til Gameroobie Men ta det med ro, vi kommer nok snart opp igjen på psp.moo.no og en liten stund etterpå med et nytt .no domene (om noen har lyst til å hjelpe meg med koding av siden, ta kontakt via PM) Jeg TROR SweetMan tenker på PSP-utgaven av Gameroobie (les): http://www.gameroobie.no/art/2343 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Internett på PSP... Er det gratis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Internett på PSP... Er det gratis? Det er wi-fi på psp'n, så du bruker samme nettet som pc'n din. Så det er vel ikke gratis, men det koster ikke noe ekstra nei. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Sider som funker med psp er det noen av, her har du noe: www.little-gamers.com www.pspnorge.no PSPNorge er nede og linker nå til Gameroobie Men ta det med ro, vi kommer nok snart opp igjen på psp.moo.no og en liten stund etterpå med et nytt .no domene (om noen har lyst til å hjelpe meg med koding av siden, ta kontakt via PM) Jeg TROR SweetMan tenker på PSP-utgaven av Gameroobie (les): http://www.gameroobie.no/art/2343 Ahh, stilig, skulle gjerne prøvd ut dette om jeg hadde hatt 2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg