Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja den funker veldig bra til film. Men det er desverre veeeldig mye etterslep på skjermen. Prøv å ikke tenk på det så legger du ikke merke til det :p

Jeg mangler batteri til psp'n min, så jeg skal kjøpe det. Hvor bør jeg kjøpe det da? Og hvilket? Et orginalt, et billig eller dette?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tror ikke det kostet mere enn 400kr for et orginalt batteri på ebgames

Jepp, men det er litt dyrt da, når du kan kjøpe dette i stedet. Men er dette noe bra da?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvilke programmer anbefaler folk? til f.eks å gjøre om divx slik at det passer best på psp. Kjøpte meg 2* 1gb kort så jeg har litt å leke med :D

Her står det litt.

Lenke til kommentar

Som noen sa tidligere så virker det som det har blitt "inn" å gå mot strømmen i blogger. Men hvorfor bry seg? Jeg er strålende fornøyd med min PSP så ingen vil greie å ødelegge den gode følelsen jeg får hver gang jeg slår den på. :love:

Når det gjelder etterslep så merker man det på film men jeg vil ikke si at det betyr så mye. Syns fortsatt det ser veldig bra ut. Men for min del så blir nok filmer fortsatt kjøpt på DVD.

Jeg kjøpte Lumines og Everybody's Golf. Begge veldig morsomme spill. Tenkte på Ridge Racer og Wipeout også, men har GT4 på PS2 så jeg venter litt med bilspill. Wipeout kommer jeg nok til å kjøpe meg etterhvert da. Det ser nydelig ut. :)

Nå venter jeg mest på at rpg titlene skal komme. Gleder meg til Legend of Heroes.

Jeg oppgraderte til v2, eller nedgraderte som enkelte sier ;)

Kanskje litt dumt, men men... Jeg er av typen som liker å ha nyeste software av ting. Det har vel enda ikke skjedd at firmaer har klart å beskytte seg 100% mot piratvirksomher så jeg er i altfor bekymret. Har ikke planer om å laste ned pirat spill men det hadde vært morsomt med emulatorer.

Lenke til kommentar
Elkjøp og Datakjeden selger den til 2395 kr. Og mener at jeg så at EB Games selger den til 2399 kr. Det er det billigste jeg har sett.

Lefdal selger den også for 2395,-

+ at dem har prisgaranti,om den skulle bli solgt billoigere et annet

sted innen 30 dager så for du 150% tilbake:P

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale mg et bra video program for psp. overføre video til psp liksom,har prøvd pspvideo 9, for konvertert vdo og overført,men lyden henger etter videon liksom, noen råd?

Noen som kan forklare meg åssen jeg kan få fikset det lyd problemet,at den henger etter videon?

Lenke til kommentar

Når man surfer på nett med psp, hvordan scroller jeg nedover sida? Når jeg bruker retningstastene så hopper pekeren bare til neste link. Er det mulig å scrolle slik man gjør med mushjulet på en pc?

Er det noen som har noen bra psp portaler jeg kan teste? Noen som passer med skjermstørrelsen.

Lenke til kommentar
Når man surfer på nett med psp, hvordan scroller jeg nedover sida? Når jeg bruker retningstastene så hopper pekeren bare til neste link. Er det mulig å scrolle slik man gjør med mushjulet på en pc?

Er det noen som har noen bra psp portaler jeg kan teste? Noen som passer med skjermstørrelsen.

For å gå nedover sidene så trykker jeg bare på nedover knappen på psp'n, vet ikke om noe måte å scrolle ned siden.

Sider som funker med psp er det noen av, her har du noe:

www.little-gamers.com

www.pspnorge.no

Det er de jeg har fått med meg som er lagd for å være psp kompatible. Ellers så har du jo wap sider også.

wap.vg.no

Man skulle tro at Sony kom med en side for psp'n som var psp kompatibel...

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar

Noen som har fått noen døde pixler på sin psp?

Jeg fant 3-4 stk i går kveld når jeg satt i mørket.

Litt kjipt ettersom den var splitter ny, men jeg bryr meg ikke om de som er nå, bare det ikke blir mange flere.

Noen andre som har sett noen?

rgla...

Lenke til kommentar
Sider som funker med psp er det noen av, her har du noe:

www.little-gamers.com

www.pspnorge.no

PSPNorge er nede og linker nå til Gameroobie :(

Men ta det med ro, vi kommer nok snart opp igjen på psp.moo.no og en liten stund etterpå med et nytt .no domene :)

(om noen har lyst til å hjelpe meg med koding av siden, ta kontakt via PM)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

dagbladet har også laget en side for psp

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/09/01/442083.html

Lenke til kommentar

Men ta det med ro, vi kommer nok snart opp igjen på psp.moo.no og en liten stund etterpå med et nytt .no domene :)

Det er godt å høre, savner den siden. Håper dere får dere et eget forum og da.

Zerpent: Fant nå ut hvordan man scroller. Hvis du holder nede firkant knappen, så kan du trykke opp og ned og scrolle. Og i tilfelle du ikke visste, hvis du trykker L eller R knappen mens du holder firkant nede, så bytter du vindu.

Og hvis du går på browseren, til View og velger Display Mode, og velger Just-Fit så prøver psp'n å tilpasse siden til skjermen. Det funker bra noen ganger, og andre ikke like bra. For eksempel så funker www.pspavisen.com sånn, og det er en PSP portal, du som ville ha det.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp startet en side:

Norsk PSP forum

Der har jeg forum og nyheter ++. Trenger hjelp så om noen vil skrive innlegg og artikler er det bare å slå seg løs. Om du mener du kan bidra med mer er det bare å ta kontakt.

Jobber for tiden med nye funksjoner og forbedret design.

Lenke til kommentar

Zerpent: Fant nå ut hvordan man scroller. Hvis du holder nede firkant knappen, så kan du trykke opp og ned og scrolle. Og i tilfelle du ikke visste, hvis du trykker L eller R knappen mens du holder firkant nede, så bytter du vindu.

Og hvis du går på browseren, til View og velger Display Mode, og velger Just-Fit så prøver psp'n å tilpasse siden til skjermen. Det funker bra noen ganger, og andre ikke like bra. For eksempel så funker www.pspavisen.com sånn, og det er en PSP portal, du som ville ha det.

Takk for tipsene. Skal prøve dette når jeg kommer hjem. Får ikke til å koble til det trådløse nettet på jobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...