Roberto Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ok, let me get this straight... Jeg registrerer min PSP (kjøpt hos komplett) og vil da få tilsendt en gratis UMD film? Er ikke dette for godt til å være sant? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tja. Tror ikke de filmene koster så fryktelig mye å lage, dessuten når du registrere deg er det sikkert veldig mange som sier ja til nyhetsbrev osv. så de tjener nok mere på lang sikt, enn de "taper" på å gi vekk gratis UMDer Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Du må norsk PSP Jeg registrerte meg nå akkurat med min JAP PSP da Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Min Jap PSP er PSP-1000 og du kan bare velge 1003 og 1004 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det står at kun PAL psp'r er gyldig.. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Antar at dem kan finne ut hvilken av dem er europeiske og hvilken er jap/us psp`er før dem eventuelt sender ut. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er det v.2.0 som følger med UMD discen når man kjøper value pack? Sa til en venn av meg at man kunne surfe på nettet så han skal kanskje kjøpe trådløst nettverk, men hvis man laste ned programmer og greier så er det ikke noe for ham tror jeg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Mulig at UMDene kun funker på 1003/1004. Kanskje det er noe sone system ALA Sone 1/2 etc. på DVD filmer? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Du må norsk PSP Jeg registrerte meg nå akkurat med min JAP PSP da Hvordan registrerte du deg da? Edot: Fikk det til, nå Valgte bare psp 1003 Endret 1. september 2005 av makos Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Woho! Funket bra det! Har en PSP-1000 men skrev inn at jeg hadde en 1003. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Håper jeg endelig får noen jeg kan spille mot, det hadde vært virkelig festlig Men vet fortsatt ikke om noen Lenke til kommentar
iCar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som kan anbefale mg et bra video program for psp. overføre video til psp liksom,har prøvd pspvideo 9, for konvertert vdo og overført,men lyden henger etter videon liksom, noen råd? Lenke til kommentar
gizmotb Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Serienummeret er det som står under, like ved start og select og slik ikke sant? under skjermen under merket PSP sant? Serienummeret står bakenfor batteriet... Kjøpte forresten min psp i dag, foreløpig en gedigen opptur edit: mange rakk å svare før gitt... fast and furious hehe, jeg var raskere enn deg ja.. hehe.. hvordan spill kjøpte du med PSP da? Litt sent svar her Jeg kjøpte med Lumines... Moro så langt, men har tenkt å kjøpte et til snart. Får bare ikke bestemt meg for hva for et... Har lyst på et bilspill, rally, kanskje jeg venter på WRC... Lenke til kommentar
Lomion Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Mulig at UMDene kun funker på 1003/1004. Kanskje det er noe sone system ALA Sone 1/2 etc. på DVD filmer? Når du har JAP-PSP så trodde jeg det var samme sone der borte som her, altså sone 2. Men jeg skal ikke si det altfor sikkert Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Woho! Funket bra det! Har en PSP-1000 men skrev inn at jeg hadde en 1003. Det hjelper nok lite når det kommer til serienummeret... Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Btw, etterslep? hva er det?..har ikke merket stort på mine spill (Twisted Metal: Head On, Ridge Racer, Mercury, Tony Hawks Underground 2: Remix, Coded Arms, Puzzle Bubble, Wipeout Pure. Lumines, Need for Speed: Rivals) Som han sa, så var det ikke i spill, men filmer at man merket etterslep. Jeg har ikke spilt av noen filmer på min PSP så jeg vet ikke hvor sant det er. Men det er jo godt mulig det er sånn. Men tviler egentlig på at det er så dårlig som han karen sier. Han virka litt negativ syns jeg. Eneste jeg har sett av film er Spiderman2 traileren, og jeg kan ikke si jeg merka noe etterslep (den ligger på demodisken, og den oppdaterer ikke automatisk til 2.0, det må du velge selv) Sjekk den ut =) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hvis jeg har fått lønning i dag skal jeg kjøpe en film... kan komme tilbake med hvordan det er, å om det er etterslep Lenke til kommentar
steinmm Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hei! Er det noen som vet hvor norsk PSP valuepack er billingst? Elkjøp?? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Elkjøp og Datakjeden selger den til 2395 kr. Og mener at jeg så at EB Games selger den til 2399 kr. Det er det billigste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg