Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Serienummeret er det som står under, like ved start og select og slik ikke sant? under skjermen under merket PSP sant?

Serienummeret står bakenfor batteriet... Kjøpte forresten min psp i dag, foreløpig en gedigen opptur :)

 

edit: mange rakk å svare før gitt... fast and furious

Endret av gizmotb
Lenke til kommentar
Serienummeret er det som står under, like ved start og select og slik ikke sant? under skjermen under merket PSP sant?

Serienummeret står bakenfor batteriet... Kjøpte forresten min psp i dag, foreløpig en gedigen opptur :)

 

edit: mange rakk å svare før gitt... fast and furious

hehe, jeg var raskere enn deg ja.. hehe..

 

hvordan spill kjøpte du med PSP da?

Lenke til kommentar
Blogg på Dagbla' om PSP. Stemmer det han skriver? Synspunkter?

 

Jeg er helt imot det han skriver på de fleste punkter. For eksempel at man får mindre ut av spillene på PSP enn PS2. Se på Wipeout Pure stort kult spill i utgangspunktet masse innhold, og det fortsetter! Etter at du har hatt det en stund og spillt deg lei på det som er kan du laste ned nye baner og fartøyer, noe som virkelig utvider levetiden.

MGA fortsatte bare non stop! Må ha vært over hundre brett i det spillet...

 

hvordan surfer man på internett med PSP`en?

Enten oppgraderer du til 2.0 firmware, men da mister du en stor sjanse for å kjøre homebrew. Eller du bruker Wipeout eller et annet spill med browser.(du burde kjøpe Wipeout uansett, et fantastisk spill! :thumbup: )

Lenke til kommentar
hvordan surfer man på internett med PSP`en?

Da trenger du en firmware som ble sluppet av Sony, men trukket tilbake igjen... Mulig du finner den hvis du leiter, men jeg har ikke klart å oppdrive den.

 

edit: kjøpte psp i dag :love: med ridge racer. Må bare si at skjermen er KONGE! Det han i dagbladet snakket om etterslep merker man lite til i hvertfall RR. Har ikke testet film enda, men uansett hvor mye etterslep det skal være, hva faen skal man forvente av en enhet på størrelse med to sigarettpakker?

 

og til han derre i bloggen. Lol. Han har nok latt seg rive med en tanke for mye på PSP-hype bølgen. Når en ting er ventet, blir ofte "jeg håper den har" gjort om til "den har", etter noen ledd, og da det endelig kommer blir alle skuffa :p

 

Jeg er hvertffall storfornøyd med min :) 2005s hittil beste investering :D

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Hvorfor burde man registerer sin PSP?

Får da får du en gratis film! Spiderman 2 på UMD. (tror jeg :p)

Selv når min PSP ble kjøpt fra Komplett for en stund siden?

Tror det ja. bare å gå på siden og registrere deg så får du den, jeg gjorde det i stad, kjøpte min på ebgames.

Lenke til kommentar

Ja fant ut det :p fikk registrert meg til slutt, ble litt forvirret tror jeg bare.

Blir digg med en UMD film også slik at jeg får teste å se film på min dyrbare PSP.

Angrer værtfall ikke på mitt kjøp av PSP ^^

 

 

Edit: Men en ting, ingen som har hørt noe mer om dette nedgraderings verktøyet? har veldig lyst på å få nedgradert til 1.50 slik at jeg fåt testa Homebrew programmer...

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ja fant ut det :p fikk registrert meg til slutt, ble litt forvirret tror jeg bare.

Blir digg med en UMD film også slik at jeg får teste å se film på min dyrbare PSP.

Angrer værtfall ikke på mitt kjøp av PSP ^^

 

 

Edit: Men en ting, ingen som har hørt noe mer om dette nedgraderings verktøyet? har veldig lyst på å få nedgradert til 1.50 slik at jeg fåt testa Homebrew programmer...

Det er denne gruppen som skal gi ut downgrade

greia,så bare å følge med her:

 

http://www.wab.com/

Lenke til kommentar

Det meste unge Grefsrud skriver i denne bloggen stemmer ganske bra med virkeligheten, faktisk.

vel, det har vel blitt "inn" å gå mot strømmen i bloggene sine. Slike antimainstreamtøser klarer jeg meg uten! Btw, etterslep? hva er det?..har ikke merket stort på mine spill (Twisted Metal: Head On, Ridge Racer, Mercury, Tony Hawks Underground 2: Remix, Coded Arms, Puzzle Bubble, Wipeout Pure. Lumines, Need for Speed: Rivals)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Btw, etterslep? hva er det?..har ikke merket stort på mine spill (Twisted Metal: Head On, Ridge Racer, Mercury, Tony Hawks Underground 2: Remix, Coded Arms, Puzzle Bubble, Wipeout Pure. Lumines, Need for Speed: Rivals)

Som han sa, så var det ikke i spill, men filmer at man merket etterslep. Jeg har ikke spilt av noen filmer på min PSP så jeg vet ikke hvor sant det er. Men det er jo godt mulig det er sånn. Men tviler egentlig på at det er så dårlig som han karen sier. Han virka litt negativ syns jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...