Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om vi ser at det kommer ny firmware, for eksempel 2.1 uten noen synlige forbedringer, er sjansen for at det ligger hull i 2.0 sykt store. Og om det skjer må folk ikke oppgradere for da hopper hele hacker miljøet på saken med en gang...da finnes det en mulighet! De gjorde dette med 1.51 og 1.52.

Lenke til kommentar
Hei.

Har skrevet inn wep nøkkel og alt det der, alt ser fint ut til jeg kommer til den siste greia. test connection.

da står den å tester en stund før jeg får:

"a connection error has occured.(80110482)"

noen som har fått denne feilen før, og klart å fiksa den? isåfall åssen gjør jeg det?

har ikke lagt inn fw2.0, så jeg sitter vel på 1.52 enda...

takk for all hjelp.

rgla

Jeg hadde samme problemet, du må slå av wep krypteringens så funker det. Men en ting, ikke oppdater til 2.0!

Jeg skal kjøpe meg sånn skjermbeskytter, og et ekstra batteri til psp'n. Hvor bør jeg kjøpe det??

Hmm slå av WEP krypteringen i router mener du?

Da er jo det lett for andre å komme inn på trådløse nettet mitt

Lenke til kommentar

Lyset lyser Oransjet så langt, så da er den nok ikke ferdig lada nei :p

Edit: Noen som har hørt noe mer om dette nedgraderings verktøyet? slik at jeg kan få nedgradert til 1.5? :p er litt keen på å prøve "homebrew" som det kalles.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Prøver å registrere meg på yourpsp.com men det blir sakt at jeg har feil serienummer.

Kjøpte den idag, og den er europeisk ja...

Noen tips?

Hmm, nei egentlig ikke. må vel bare prøve litt mer :)

Jeg fikk registrert min med japse PSP, lurer på om det kommer noen film i posten

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...