Marek Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Edit: Glem det... Endret 1. september 2005 av Marek Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 sikkert kommet ny firmware før folk klarer å lage det... Lenke til kommentar
Marek Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Om vi ser at det kommer ny firmware, for eksempel 2.1 uten noen synlige forbedringer, er sjansen for at det ligger hull i 2.0 sykt store. Og om det skjer må folk ikke oppgradere for da hopper hele hacker miljøet på saken med en gang...da finnes det en mulighet! De gjorde dette med 1.51 og 1.52. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Man vet aldri, er vel bare å håpe på det beste. Tenker egentlig mest på spill som skal komme, og som jeg har lyst på. Er morsomt å spille på PSP'n Lenke til kommentar
steamr Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det skjer ingenting automatisk ved å starte demo disken. Man må manuellt velge å installere 2.0. Har sett alle demoene (Ikke så interresant btw) Og har fortsatt 1.52 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hei.Har skrevet inn wep nøkkel og alt det der, alt ser fint ut til jeg kommer til den siste greia. test connection. da står den å tester en stund før jeg får: "a connection error has occured.(80110482)" noen som har fått denne feilen før, og klart å fiksa den? isåfall åssen gjør jeg det? har ikke lagt inn fw2.0, så jeg sitter vel på 1.52 enda... takk for all hjelp. rgla Jeg hadde samme problemet, du må slå av wep krypteringens så funker det. Men en ting, ikke oppdater til 2.0! Jeg skal kjøpe meg sånn skjermbeskytter, og et ekstra batteri til psp'n. Hvor bør jeg kjøpe det?? Hmm slå av WEP krypteringen i router mener du? Da er jo det lett for andre å komme inn på trådløse nettet mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, det stemmer. Lenke til kommentar
Marek Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har kjørt min PSP i nettverket mitt med WEP kryptering i flere måneder og det virker 100%. Surfing gjennom Wipeout og VNC er drit kult. Lenke til kommentar
regla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg fikk fiksa min psp på nett også, med WEP kryptering. alt jeg gjorde forskjellig fra da det ikke funka var å restarte rutern... veit ikke om det var det som gjorde susen, men det funka hvertfall etter det. jepp hepp. rgla Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 haha, pspen mis skifta bakgrunn i dag. Leste at den har en ny bakgrunn for hver måned. Lilla for september, den var ikke så bra at det gjordet noe . Lenke til kommentar
Marek Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Du kan skifte bakgrunner til det du ønsker. Det er åpnet for dette i v2 firmware, men det er også mulig med en liten hack for tidligere versjoner. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Men bare en tåpe vil nedgradere til v2 for bakgrunn og annet fjas. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Da har jeg også kjøpt meg PSP med Ridge Racer. Faen så digg PSP er Men noen so mvet hvor lenge den burde lade første gang? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Da har jeg også kjøpt meg PSP med Ridge Racer.Faen så digg PSP er Men noen so mvet hvor lenge den burde lade første gang? lad til det lyser grønnt elns Endret 1. september 2005 av K.B.S Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 2-3 timer fikk jeg beskjed om når jeg kjøpte min på gran canria... Ridge racer er konge spill.. har det selv, sitter å spiller nå.. hehe.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Lyset lyser Oransjet så langt, så da er den nok ikke ferdig lada nei Edit: Noen som har hørt noe mer om dette nedgraderings verktøyet? slik at jeg kan få nedgradert til 1.5? er litt keen på å prøve "homebrew" som det kalles. Endret 1. september 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
maradona Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Blogg på Dagbla' om PSP. Stemmer det han skriver? Synspunkter? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Prøver å registrere meg på yourpsp.com men det blir sakt at jeg har feil serienummer. Kjøpte den idag, og den er europeisk ja... Noen tips? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Prøver å registrere meg på yourpsp.com men det blir sakt at jeg har feil serienummer.Kjøpte den idag, og den er europeisk ja... Noen tips? Hmm, nei egentlig ikke. må vel bare prøve litt mer Jeg fikk registrert min med japse PSP, lurer på om det kommer noen film i posten Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Serienummeret er det som står under, like ved start og select og slik ikke sant? under skjermen under merket PSP sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg