CAT0 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ser man at den lader i batteriindikatoren, altså, viser den hvor mange prosent den har ladet? Min har stått veeeldig lenge på 0%... Charge Level 0% Hours Left: - Power Source External Battery Status Charging Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ser man at den lader i batteriindikatoren, altså, viser den hvor mange prosent den har ladet? Min har stått veeeldig lenge på 0%... Charge Level 0% Hours Left: - Power Source External Battery Status Charging Kan hende at du har samme problem som jeg hadde, batteriet ville ikke lades for det var ødelagt. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 “Important! Before using your PSP (PlayStation Potable) system for the first time, insert the Demo Disc included in this pack and switch on your PSP for the latest system for the latest system software update. It is only necessary to insert the disc once.” Betyr det at hvis jeg sette i demo discen så vi lden automatisk oppdatere firmwaren til 2.0? Eller kan jeg bruke demo discen uten å måtte oppgradere den. btw angående nettverkspilling så fant jeg dette: Also, you have a network access code in the box for the UK PSP. This means, that even if you have bought UK games, you will need an access code to play them, So this might not work on USA and JAP PSPs. Without a hack that is. Consumers are directed to the website http://yourgamename.com to register their access code and get a gamer tag. Yikes!!! (Website not yet live) Tror nok det er best å holde seg unna demo discen ja Kan ikke noen som ikke vil ha 1.52 prøve å sett i demo discen og fortelle om man kan slippe unna oppdateringen,eller om den automatisk gjør d? Hehe, men ærlig talt er det nok ikke så mye på demo disken som egentlig er vits i å se på, man får jo ikke noen spill demoer, bare videoer som man finner på yourpsp.com Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Kan hende at du har samme problem som jeg hadde, batteriet ville ikke lades for det var ødelagt. Og da gjorde du? Er det mulig å gå innom en Sony utstillingsbutikk og bytte ut batteriet der? Edit: Jeg har en JAP versjon BTW.... Endret 1. september 2005 av hanscats Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen som vet hvor lang tid sånn cirkus PSPen bruker på å lade opp fra 0-100%? Tenker da ikke på førstegangslading Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har regget meg selv, var ikke noe problem med min japanske psp. Bare lurer på om jeg faktisk får den pakken i posten da hehe. Tiden vil vise det. Men så prøvde jeg å registrere meg på nettverksspilling, men der må man ha en nettverkstilgangskode. Jeg vet ikke hvor den liksom skal stå, og der så står det bare at den skal være med PSP systemet. Prøvde meg fram med de forskjellige tallene som var på psp'n og esken, men ingen fungerte. Er det noen som vet hvor denne koden er hen? jeg får ikek regget meg jeg =P kan bare velge mellom PSP-1003 og PSP-1004 og jeg har dne japanske versjonen som har PSP-1000, hva gjorde du med det? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Har regget meg selv, var ikke noe problem med min japanske psp. Bare lurer på om jeg faktisk får den pakken i posten da hehe. Tiden vil vise det. Men så prøvde jeg å registrere meg på nettverksspilling, men der må man ha en nettverkstilgangskode. Jeg vet ikke hvor den liksom skal stå, og der så står det bare at den skal være med PSP systemet. Prøvde meg fram med de forskjellige tallene som var på psp'n og esken, men ingen fungerte. Er det noen som vet hvor denne koden er hen? jeg får ikek regget meg jeg =P kan bare velge mellom PSP-1003 og PSP-1004 og jeg har dne japanske versjonen som har PSP-1000, hva gjorde du med det? Du velger 1003(det enkle er ofte det beste ) Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har regget meg selv, var ikke noe problem med min japanske psp. Bare lurer på om jeg faktisk får den pakken i posten da hehe. Tiden vil vise det. Men så prøvde jeg å registrere meg på nettverksspilling, men der må man ha en nettverkstilgangskode. Jeg vet ikke hvor den liksom skal stå, og der så står det bare at den skal være med PSP systemet. Prøvde meg fram med de forskjellige tallene som var på psp'n og esken, men ingen fungerte. Er det noen som vet hvor denne koden er hen? jeg får ikek regget meg jeg =P kan bare velge mellom PSP-1003 og PSP-1004 og jeg har dne japanske versjonen som har PSP-1000, hva gjorde du med det? Du velger 1003(det enkle er ofte det beste ) hehe okey.. tenkte på det alt er fylt ut men ville dobbelt sjekke.. får håpe jeg får det... vil prøve UMD å er utrolig blakk for tiden Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Har regget meg selv, var ikke noe problem med min japanske psp. Bare lurer på om jeg faktisk får den pakken i posten da hehe. Tiden vil vise det. Men så prøvde jeg å registrere meg på nettverksspilling, men der må man ha en nettverkstilgangskode. Jeg vet ikke hvor den liksom skal stå, og der så står det bare at den skal være med PSP systemet. Prøvde meg fram med de forskjellige tallene som var på psp'n og esken, men ingen fungerte. Er det noen som vet hvor denne koden er hen? jeg får ikek regget meg jeg =P kan bare velge mellom PSP-1003 og PSP-1004 og jeg har dne japanske versjonen som har PSP-1000, hva gjorde du med det? Du velger 1003(det enkle er ofte det beste ) hehe okey.. tenkte på det alt er fylt ut men ville dobbelt sjekke.. får håpe jeg får det... vil prøve UMD å er utrolig blakk for tiden Ja, håper virkelig jeg går filmen, hadde vert kjekt med en UMD Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jau, og den filmen er jo egentlig litt bra.. hehe.. så er det snart 1GB minnebrikke på meg.. bare jeg får penger Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 haha, kunne ikke skrive riktig dato jeg har kjøpt den... hehe... jaja, håper det går forde eller så blir det kjipt... Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Når kommer den europeiske/ammerikanske versjonen av PSP til norge og hvilke spill blir de første?? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Når kommer den europeiske/ammerikanske versjonen av PSP til norge og hvilke spill blir de første?? PSP kom ut i dag den du.. hehe.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jeg får ikek regget meg jeg =P kan bare velge mellom PSP-1003 og PSP-1004 og jeg har dne japanske versjonen som har PSP-1000, hva gjorde du med det? Du velger 1003(det enkle er ofte det beste ) Gjorde det samme selv, funket bra nok det. Men som sagt, er spent på om jeg faktisk får filmen eller ikke hehe. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hadde vært ganske fett hvis vi hadde fått filmen ja Får gratulere alle som endelig har fått PSP Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 får håpe på mange nye bra spill til PSP.. eneste jeg ser fra til nå er GTA, FM06, Final fantasy: crisi core og GT4 til psp.. ikke fått med meg noen andre bra nyheter... men er sikkert no jeg har glemt Lenke til kommentar
regla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jess. da er jeg endelig på nett med min, men det er jo ikke noen browser på psp'en. det er vel med en browser i fw2.0, men tenkte jeg skulle drøye den i det lengste med å installere den. Finnes det noen browser jeg kan laste ned eller noe i den dur? Så lurer jeg også på om noen som har satt seg skikkelig inn i det kan foklare meg hvorfor jeg ikke bør installere fw2.0. rgla Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 jess. da er jeg endelig på nett med min, men det er jo ikke noen browser på psp'en. det er vel med en browser i fw2.0, men tenkte jeg skulle drøye den i det lengste med å installere den. Finnes det noen browser jeg kan laste ned eller noe i den dur? Så lurer jeg også på om noen som har satt seg skikkelig inn i det kan foklare meg hvorfor jeg ikke bør installere fw2.0. rgla Det finnes browsere ja, men ikke til 1.52, man må ha 1.50(som man snart kan nedgradere til) Mulighetene til homebrew er mange, man kan spille småspill kjøre programmer(og så er det jo også dem som bruker det til piratvirksomhet(som er grunnen til at sony er imot det)) Lenke til kommentar
regla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det finnes browsere ja, men ikke til 1.52, man må ha 1.50(som man snart kan nedgradere til) Mulighetene til homebrew er mange, man kan spille småspill kjøre programmer(og så er det jo også dem som bruker det til piratvirksomhet(som er grunnen til at sony er imot det)) Men tror du det tar lang tid før noen koselige folk får fiksa homebrew til 2.0 da? kan jo ikke ta mange dagene nå etter slippet i dag. Har litt lyst til å oppgradere så jeg får se hvordan den virkelig er med browsing osv. rgla. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Det finnes browsere ja, men ikke til 1.52, man må ha 1.50(som man snart kan nedgradere til) Mulighetene til homebrew er mange, man kan spille småspill kjøre programmer(og så er det jo også dem som bruker det til piratvirksomhet(som er grunnen til at sony er imot det)) Men tror du det tar lang tid før noen koselige folk får fiksa homebrew til 2.0 da? kan jo ikke ta mange dagene nå etter slippet i dag. Har litt lyst til å oppgradere så jeg får se hvordan den virkelig er med browsing osv. rgla. Tar nok lang tid ja, kanskje det er homebrew på 2.0 før jul, men det er heller ikke sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg