iCar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Ser ut som om Elkjøp setter lik pris på PSP som butikk pris denne gangen PSP Finnes fortsatt en liten håp om at kanskje Smart Club kanskje selger den billigere, Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Søren at det ikke er noen Lefdal i nærheten Nærmeste er i Oslo eller ca 130-140 km herfra jeg sitter Eneste mulighet for meg er da å bestille gjennom min fars bedrift, får igjen momsen! Blir hvertfall litt billigere sikkert noen her som bor nærmere lefdal som gidder å kjøpe for deg vettu, hvis du gir dem litt for det Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har noen som bestilte fra elprice fått ekspedisjonsbekreftelse på at varen er sendt? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Søren at det ikke er noen Lefdal i nærheten Nærmeste er i Oslo eller ca 130-140 km herfra jeg sitter Eneste mulighet for meg er da å bestille gjennom min fars bedrift, får igjen momsen! Blir hvertfall litt billigere sikkert noen her som bor nærmere lefdal som gidder å kjøpe for deg vettu, hvis du gir dem litt for det JA, er jo en mulgihet, men vet ikke helt om jeg stoler nok på folk her på formuet:P Men det er sikkert ikke noe problem Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Noen som vet om The Legend of Heroes kommer til europa? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg fant ikke noe informasjon om at det skal komme til europa, bare Japan og Amerika eller noe :/ Spillet så foresten tøft ut.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Går jo fint an å bestille fra amerika da Lenke til kommentar
Agres Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Noen som vet om The Legend of Heroes kommer til europa? Du trenger da ikke Europa versjonen Bare å bestille fra USA. Akkurat samme spillet, litt tidligere, og hvis du er heldig, litt billigere. Spillet ser forresten rå lekkert ut. Får vente på omtalene og se om det blir et must-have. Edit: Slått med ett minutt av min navnebror =Øyvind= Endret 30. august 2005 av Agres Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Edit: Slått med ett minutt av min navnebror =Øyvind= Er det mange her som skal kjøpe PSP på torsdag da? Jeg kjøpte min for en god stund siden. (japan ed.) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Edit: Slått med ett minutt av min navnebror =Øyvind= Er det mange her som skal kjøpe PSP på torsdag da? Jeg kjøpte min for en god stund siden. (japan ed.) Jeg skal første jeg skal gjøre etter skolen, rett på moppa å cruse bort til elkjøp her ^^ Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Godt mulig jeg kommer til å kjøpe dette fra USA. Elsker sånne spill. Får litt nostalgifølelse med tanke på gamle rpg spill som jeg spillte på Super Nintendo. Edit: Skal ha meg PSP på torsdag ja. Endret 30. august 2005 av Zerpent Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Tatt meg fri fra jobb på torsdag Blir med kameraten min som jobber i en spillbutikk og åpner sjappa med han, så blir jeg førsteman som kjøper.. får den vel rundt 8, lader den opp og kjøper den fullladet kl 10 :D Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Edit: Slått med ett minutt av min navnebror =Øyvind= Er det mange her som skal kjøpe PSP på torsdag da? Jeg kjøpte min for en god stund siden. (japan ed.) Ja psp er ganske sweet. Har hatt min siden april/mai......Ser frem til lanseringen. Nye spill. Men må nok få gang på litt stipend før jeg går nuts Lenke til kommentar
Marek Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vet ikke kor lenge eg har hatt min(har vel gått rundt i ekstase...), men gleder meg til torsdag, lettere tilgang på spill og tilbehør. Har heller ikke noen UMD-filmer, så det blir vel noen sånne på torsdag. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har fått til nettverk på pspen nå. For en times tiden siden funket alt fint men når jeg nå skal innpå igjen så kommer det opp. ''The attempt to obtain the ip address timed out'' Hvorfor skjer dette ?hva kan jeg gjøre?. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kjapt spørsmål! Kan PSP browse og vise filmer over trådløst nettverk, som ligger på pcen min (i riktig, konvertert psp-format)? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kjapt spørsmål! Kan PSP browse og vise filmer over trådløst nettverk, som ligger på pcen min (i riktig, konvertert psp-format)? Tror nok ikke det... Eneste PSPen kan gjøre med sitt trådløse internett er vel å surfe på nettet med nettbrowsern, ikke noe annet som å koble seg opp mot pcen(e) sine og surfe igjennom det som ligger der... Men nå er jeg ikke 100% sikker da, dette er bare hva jeg tror. Lenke til kommentar
Marek Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 The attempt to obtain the ip address timed out Dette skjer høyst sannsynlig fordi det er noe gale på access-punktet. Sjekk alle instillinger igjen. Kjapt spørsmål! Kan PSP browse og vise filmer over trådløst nettverk, som ligger på pcen min (i riktig, konvertert psp-format)? Ikke i sin nåværende form, men det kan alltids komme oppdateringer. Homebrew scenen har også klart å porte VNC til PSP. Det er drit kult å styre maskinparken fra PSPen, men film går nok ikke her. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kommer Lefdal til å selge PsP? Så kunne det jo brukes prisgaranti på denne også.. Lenke til kommentar
DanielV Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg skal snart til spania, og har der tenkt å kjøpe meg den nye psp-en. det jeg lurer på er at hvis jeg kjøper den der, kan jeg da kjøpe spill i norge. det er jo noen steder det ikke funker med utenlanske spill p.g.a noen koder og tull hadde vært fint om noen kunne svart meg raskest mulig på mitt spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg