Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Har lurt på en 1gb brikke, men de hadde den ikke i butikken da jeg hadde manet meg opp til utgiften...

Prisene vil nok(forhåpentlig vis) gå ned når de større kortene blir mer vanlige og butikkene tar inn flere. 2gb kort hadde jo vært drit kult! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært kult med et drastisk prisfall på disse minnebrikkene, nesten 2000kr for 2gb er veldig dyrt, og for 1gb ca 800 kr, fortsatt i det dyreste laget egentlig..

Synd at det bare er memory stick pro duo PSP støtter.

Mener faktisk å ha lest et sted at det har blitt laget/eller kommer som ekstra utstyr en form for overgang eller noe slik at man kan bruke andre type minnebrikker å..

Lenke til kommentar
Mener faktisk å ha lest et sted at det har blitt laget/eller kommer som ekstra utstyr en form for overgang eller noe slik at man kan bruke andre type minnebrikker å..

Ja det finnes overgang til MS..men den blir da en klump bakpå pspen. Skal se om eg finner side.

Lenke til kommentar
Åssen fungerer disse ekstrabatteriene? Noen som gidder å komme med noe kort info, pris, bruksmåte og steder å kjøpe osv.

Vet ikke noe om ekstra batteriene annet enn at de kommer i ulike typer og størrelser, søk i google. Skal du bytte ut batteriet er det bare å ta av lokket på baksiden, enkelt som på en telefon, og sette i et nytt et.

Lenke til kommentar

Gandalfs lille 1BG minnekort til 500kr guide :thumbup:

1. Print ut denne siden.

2. Ta med deg arket til Lefdal

3. Kontakt en som jobber der å si du vil bruke prisgarantien, et 1BG minnekort der koster 1495,-(om jeg ikke husker helt feil, skal få sjekket det snart)

4. Slapp av mens han slår inn alt på PC'en

5. Ta med deg kortet til kassen og gi beskjed at du har tatt i bruk prisgarantien.

6. De vil slå av 150% av mellomlegget som vil si:

1495,-

-862,-

=633

633/2=316,50,-

862 - 316,50=545,50

7. Betal 545kr og 50øre. å kom deg hjem å fyll opp det nye kortet ditt.

Håper dette hjelper noen med å få billige 1BG kort.

Postet en lignende guide på side 30-40 i denne tråden, men nå har kortene sunket litt i pris så tenkte jeg skulle poste den på ny :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ååå jeg tenkte ikke på Lefdal! Har nettopp kjøpt meg et til 900 (psp versjon, gult kort)! Sjekket på nettsidene til lefdal om de hadde mem.stick pro dou der, men fant ingenting så gadd ikke å sjekke mer. :(

Marek: hvis du skal benytte deg av prisgarantien så tror jeg du må kjøpe kortet først, for å så vise det arket du har printet ut.

Jeg tenkte å kjøpe en lcd skjerm der en gang, så jeg viste en som jobbet der hvor du får tak i skjermen til halv pris, og han sa da at jeg kan få kjøpe den til en krone mindre, så dert kan hende at de setter ned prisen på minnekortet hvis du viser dem arket du har med først.

Lenke til kommentar
Ååå jeg tenkte ikke på Lefdal! Har nettopp kjøpt meg et til 900 (psp versjon, gult kort)! Sjekket på nettsidene til lefdal om de hadde mem.stick pro dou der, men fant ingenting så gadd ikke å sjekke mer. :(

Marek: hvis du skal benytte deg av prisgarantien så tror jeg du må kjøpe kortet først, for å så vise det arket du har printet ut.

Jeg tenkte å kjøpe en lcd skjerm der en gang, så jeg viste en som jobbet der hvor du får tak i skjermen til halv pris, og han sa da at jeg kan få kjøpe den til en krone mindre, så dert kan hende at de setter ned prisen på minnekortet hvis du viser dem arket du har med først.

Da jeg brukte dette for et halvt år siden, viste jeg arket først, det gikk helt fint det :yes:

Lenke til kommentar

Ja veldig fint, genial ide, kansje jeg skulle tatt å testa den ut også..

Spørsmålet er vel om jeg greier å holde maska, kommer vel til å bli så anspent der jeg står at :p blir vel nesten som å lure butikken? eller er det rett og slett slik de annonsere? at vis jeg gjør dette kan de ikke si nei? siden dem har denne 150% prisgarantien?

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel om jeg greier å holde maska, kommer vel til å bli så anspent der jeg står at :p blir vel nesten som å lure butikken? eller er det rett og slett slik de annonsere? at vis jeg gjør dette kan de ikke si nei? siden dem har denne 150% prisgarantien?

Ja, man lurer dem ikke, de promoterer med det(de regner nok ikke med at folk flest vil søke internett etter billigere priser, tror nok ikke mer enn 10-20% benytter seg av prisgarantien)

Du trenger foressten ikke å holde maska, tror ikke det gjør noen forskjell om du ler sadistisk mens du leverer lappen til dem :p

Lenke til kommentar

Søren at det ikke er noen Lefdal i nærheten :( Nærmeste er i Oslo eller ca 130-140 km herfra jeg sitter :thumbdown:

Eneste mulighet for meg er da å bestille gjennom min fars bedrift, får igjen momsen! Blir hvertfall litt billigere :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, man lurer dem ikke, de promoterer med det(de regner nok ikke med at folk flest vil søke internett etter billigere priser, tror nok ikke mer enn 10-20% benytter seg av prisgarantien)

Du trenger foressten ikke å holde maska, tror ikke det gjør noen forskjell om du ler sadistisk mens du leverer lappen til dem :p

Heheh, høres bra ut :)

Tar vel å kjøper meg en slik minnebrikke fra Lefdal på torsdagen(prøver meg med den prisgaranti saken) etter at jeg har fått henda i PSPen min :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...