Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

2395,- er butikk prsi.

Nettbutikk prisen er litt billigere, så fortsatt en liten håp.

Greit nok det, men det kommer jo frakt og slikt i tillegg. Pluss at man må vente noen dager før man får den. :p

79,- kr i frakt ved å bruke billigste måte er ikke dyrt(Postpakke)

Men hvis det vil være 2-300 kr billigere enn butikk pris,da er det ikke så verst heller, særlig om du bor i Oslo tar 2-3 dager å få i posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2400 kr ca på elkjøp, kommer 1 september, er det verdt det?

Står nemlig mellom en PSP og en MP3 spiller, men fikk mer lyst på PSPen nå når jeg så dette i elkjøp avisen..

PSP er jo den ultimate portable dingsen nå for tiden, den har jo også mp3 spiller og video ++.. Den er kanskje litt stor å ah med seg, men det er egentlig ikke noe problem. Men hva du velger er opp til deg, hva har du mest bruk for/ lyst på :)

Lenke til kommentar

Har ventet på PSP i lang tid egentlig, men har blitt litt glemt bort av en eller annen grunn, så nettopp i elkøp avisen og der sto det om PSP og da fikk jeg veldig lyst på den, pluss at 2400 kr er ikke en så alt for værst pris egentlig..

Blir vel til at jeg kjøper den etter skolen på torsdag da, så sant den ikke blir utsolgt men en gang :/

 

 

Edit: er det slik at det går ann å surfe på nett med PSP'en å? står på denne dagblad artikkelen at den vil komme med nettleser..

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
ja det går ann å surfe med den, fungerer faktisk bra:)

Ja, da blir det garantert en PSP jeg kjøper.

Dette er jo rett og slett den ultimate Gadgeten :D

Men problemet blir jo at den ikke kommer før torsdag, spørs om jeg greier å få sove dagene fremover nå :p

Foresten, noen spill som annbefales som første kjøp?

Lenke til kommentar
Men problemet blir jo at den ikke kommer før torsdag, spørs om jeg greier å få sove dagene fremover nå :p

Foresten, noen spill som annbefales som første kjøp?

Ja søvn er et stort problem når du gleder deg til noe stort :yes:

 

Kommer jo ann på hva slags spill du liker, men vil tror at du vil like Ridge Racers, Wipeout Pure ++ :)

Lenke til kommentar

Prisen er skandale etter min mening. 200kr billigere bare enn en Xbox 360 ?

Samme pris som den kostet på import for herrens mange måneder siden ?

Og skal du ha et dugandes minnekort må du opp i nesten 1000 kr ekstra..

 

Og ikke kommer den med Spiderman 2 filmen heller som den gjorde i amerika, her må man registrere seg et sted på nett å bestille.

 

Dette er altså takken for at vi får den ca 10 måneder senere enn alle andre.

Lenke til kommentar
Hei nettverket mitt er sikkret og jeg må derfor forandre til 2.0 på psp. jeg har et par spørsmål

 

1. Hva er ulempene med å skifte til 2.0

2. Hva er fordelene med å skifte til 2.0

3. Hvordan skifter jeg til 2.0

1. Har ikke mulighet for homebrew, men det kommer vel snart

2. Har web browser, kan bruke egne wallpapere og en del mer

3.Google Regner med at du finner det da. Så bare legger du fila inn på psp`en, inn i update mappa :)

Lenke til kommentar

Jeg har trådløst nettverk hjemme som jeg kobler meg opp til og går inn i instillingene og velger System Update eller noe. Da laster den ned og oppdaterer selv.

 

Men det skal være et sted man laster ned filen selv så man kan overføre den senere til psp'n og for så å oppdatere. Men jeg vet ikke hvor det er, er nok noen her som kan fortelle deg det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...