Artistic.Hipster Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 zeOx[' date=25/08/2005 : 16:15] prisen på PSP på gamesmix.com er 2399,-.fikk nyhetsbrev akkurat nå. überGoliath: jeg kunne og ha hatt release-party da, men jeg ventet heller på den europeiske versjonen slik at jeg får spillt filmer jeg kjøper i Norge.... Du kan gjøre det sålenge man importerer JAP PSP Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 hehe, jepp! Men du sitter ikke med skjegget i postkassa, PSP er rett rundt hjørnet nå..endelig får du kjøpt japa..hehrmf..europeisk PSP.. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror jeg hadde tenkt litt mer på å kjøpe PSP fra japan, hvis den ikke kunne spilt av UMD filmer fra Norge. Men film var ikke det jeg tenkte mest på, så hadde nok blitt et kjøp uansett Lenke til kommentar
steamr Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 elprice.no har japansk versjon til 1990,- Det er da skikkelig billig....:-) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) elprice.no har japansk versjon til 1990,- Det er da skikkelig billig....:-) Nice, gleder meg til å se prisene til Lefdal og Elkjøp. Dagbladet har en artikkel om psp idag http://www.dagbladet.no/kultur/2005/08/26/441425.html http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/spi...icle1103144.ece http://digi.no/php/art.php?id=262293 Endret 26. august 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Som dere sikkert vet så er psp'n ganske utsatt for riper på skjermen, selv har jeg ikke noen enda heldigvis. Men jeg lurte på om det går an å kjøpe en billig skjermbeskytter, hvor kan jeg få tak i det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 tror digiworks.no har det. hos liksang.com får du det for en par tre dollar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 tror digiworks.no har det. hos liksang.com får du det for en par tre dollar. De har det hvertfall til 89,- på digiworks.no. Men kommer f.eks elkjøp og slikt til å selge det etter 1. september? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 tror digiworks.no har det. hos liksang.com får du det for en par tre dollar. De har det hvertfall til 89,- på digiworks.no. Men kommer f.eks elkjøp og slikt til å selge det etter 1. september? Vil da tror at elkjøp osv vil selge det da det er en meget fin ting å ha.. Ikke koslig å ha riper på skjermen Lenke til kommentar
GA Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 *Glede seg til lanseringen i kveld* (ja jeg skal dit, blir vel et helsikkes fylleslag!) Edit: Kom på at jeg er under taushetsplikt på visse ting... arg! synd at du ikke kunne delta på min lanseringsfest hjemme hos meg i Mars. Jaja, kos deg da.. Hehe, sikkert kjipt det men var nå festen jeg gledet meg til... PSP har jeg hatt i evigheter(litt før den kom i Japan...). Planen er å gi den bort nå(er jo på japansk), siden jeg fikk en Europeisk i går. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (litt før den kom i Japan...) Før? du mener etter? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (litt før den kom i Japan...) Før? du mener etter? Jobber sikkert for Sony eller de som har med Playstation i Norge?!?! Lenke til kommentar
GA Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (litt før den kom i Japan...) Før? du mener etter? Jobber sikkert for Sony eller de som har med Playstation i Norge?!?! Mener faktisk før...(2 dager) Men var et testeksemplar med masse bugs... De fleste er fikset i SW nå... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (litt før den kom i Japan...) Før? du mener etter? Jobber sikkert for Sony eller de som har med Playstation i Norge?!?! Mener faktisk før...(2 dager) Men var et testeksemplar med masse bugs... De fleste er fikset i SW nå... Altså nesten et år siden? cool, men hvordan fikk du den? Ville aldri gitt fra meg en "beta" utgave av en så kul ting som PSP jeg da, men det får være ditt valg Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det noen betenkeligheter med å bestille japansk versjon av PSP? Noe som helst.. Vet at det er sone 2 umd-film etc. men er det noen som helst ting som mangler som vil komme på norske versjonen? Sitter og ser på elprice.no.. Lenke til kommentar
jic Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fikk nettopp Elkjøp avisen i posten Pris på PSP hos dem blir 2395,- Skuffende må jeg si,drømte om pris på rundt 2000 kr. For se hva Lefdal sin blir nå. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Og spillene havnet på 499,-. Det var og litt skuffende.. Men vi overlever. Det er trossalt verdt pengene ^^ Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 2395,- er butikk prsi. Nettbutikk prisen er litt billigere, så fortsatt en liten håp. Ellers så er det bare å håpe Lefdal er litt billigere Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fikk nettopp Elkjøp avisen i postenPris på PSP hos dem blir 2395,- Skuffende må jeg si,drømte om pris på rundt 2000 kr. For se hva Lefdal sin blir nå. I og med at elkjøp og lefdal har samme eier så tror jeg ikke du skal sitte opp lenge og spent for å si det slik. Blir nok samme pris der. Slik at prisgarantiene deres ikke krasjer. Viss du legger merke til det så har de alltid samme pris. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 2395,- er butikk prsi.Nettbutikk prisen er litt billigere, så fortsatt en liten håp. Greit nok det, men det kommer jo frakt og slikt i tillegg. Pluss at man må vente noen dager før man får den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg