elz Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noen som vet hvor lenge du må lade den første gang? til den er ferdig Regner med rundt 3 timer, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
dueno Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan får jeg kontakt med PSPen fra pcen? jeg har lagt inn <connection> på den og hvordan skifter jeg farge, ifra gult til blått for eksempel? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal snart til London (8. Mars), er det mulig at noen butikker i London har PSP? Lenke til kommentar
dueno Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nei, det trur jeg ikke det er Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan får jeg kontakt med PSPen fra pcen? jeg har lagt inn <connection> på denog hvordan skifter jeg farge, ifra gult til blått for eksempel? grattis velkommen i gjengen for å skifte farge må du skifte måneden i dato innstillinger. for å koble den til dataen må du kjøpe en usb mini - b kabel, og slå på usb mode på PSPen. Lenke til kommentar
labbetuzz Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er det bra og se på film på PSP'en eller? Blir det ikke kjedelig og se på liten skjerm? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Er det bra og se på film på PSP'en eller? Blir det ikke kjedelig og se på liten skjerm? Jeg har enda ikke fått min PSP, men har sett film på min P900 som har enda mindre skjerm, med P900 ble det bittelitt for lite så jeg brukte den ikke så altfor mye, men PSP har akkurat stor nok skjerm til at man kan bruke den på bussen/toget eller i bilen (og på hytta uten tv ) Lenke til kommentar
Samael Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er det bra og se på film på PSP'en eller? Blir det ikke kjedelig og se på liten skjerm? Jeg snakket med Kjell fra Spiderman Oslo og han sa at kvaliteten på filmer er bra og at skjermen er såpass stor, så jeg tror det går helt fint. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Er det bra og se på film på PSP'en eller? Blir det ikke kjedelig og se på liten skjerm? Jeg snakket med Kjell fra Spiderman Oslo og han sa at kvaliteten på filmer er bra og at skjermen er såpass stor, så jeg tror det går helt fint. Selger de PSP på spiderman? Hva er i tilfelle prisen? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? Jeg hadde nok heller ikke kjøpt den for 4000 nei Lenke til kommentar
dueno Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) (CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23) Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? Er det lov?? Endret 17. februar 2005 av dueno Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23 Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? Er det lov?? Det er nok lovlig det ja, siden de har importert den selv fra japan Lenke til kommentar
dueno Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 <offtopic> Hvordan får du "QUOTE (dueno @ 17/02/2005 : 14:34) " til og står utenfor boxen til quoten?? :p </offtopic> Lenke til kommentar
Pelas Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Lurte på en ting.. Leste litt rundt omkring på Ebay.com.. så at det var PSP value packs der til rundt $100.. Er det lurt å kjøpe ting herfra? Tenkte på de selgerene som har over 100 solgte items og 100% positive feedback så burde det jo gå bra. For da ville det jo vært bedre å betale 1500 kr for paka istedenfor 3000.. sparer jo masse penger.. Andre som har \har hørt om suksessfulle kjøp på Ebay? EDIT: Skrivefeil Endret 17. februar 2005 av Pelas Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23 Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? Er det lov?? Det er nok lovlig det ja, siden de har importert den selv fra japan Er ikke lov hvis det ikke er Norsk/skandinavisk bruksanvisning =) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ang batteritid, jeg har nå spillt Ridge Racers tilsammen over 3 timer og enda har jeg 2 av 3 prikker igjen (41% \ ca 1,5 timer) igjen av batteriet, dette er med full bakgrunnsbelysning og ca halvt volum. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23 Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? Er det lov?? Det er nok lovlig det ja, siden de har importert den selv fra japan Er ikke lov hvis det ikke er Norsk/skandinavisk bruksanvisning =) Det er det veldig liten sannsynlighet for at det er da Lenke til kommentar
elz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kun Japansk bruksanvisning Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Noen som vet noe om hvor bra kameraet som kommer til PSP er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg