Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva har skjedd med www.psp.moo.no?? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva har skjedd med www.psp.moo.no?? Skulle vel tro at noen har kommet seg inn på serveren og køddet litt! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Neida de er bare ferdig med siden og skal lage no nytt ''stort'' vet ikke hva det er! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Vi er for øyeblikket nede(etter et mislykket sammarbeid med gameroobie) men ta det med ro vi starter nå opp igjen, med nytt og bedre design. Jeg skal prøve å holde dere oppdatert i tiden fremover gjennom denne tråden (målet er å være oppe å kjøre igjen til 1. September) Adressen pspnorge.no fungerer heller ikke lengre(da gameroobie registrerte den) så bare oppdater bokmerkene deres(regner med alle har bokmerket oss ) til http://psp.moo.no Neida de er bare ferdig med siden og skal lage no nytt ''stort'' vet ikke hva det er! Siden er for all del ikke ferdig, den skal bare oppdateres Endret 23. august 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ok, det var bra. Likte det bedre for gameroobie kom inn i bildet ja. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Ok, det var bra. Likte det bedre for gameroobie kom inn i bildet ja. Det gjorde vi alle Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 men vi mistet en verdifull besøksadresse da..www.pspnorge.no Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ehm.. hvem er gameroobie? hva har skjedde? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vi beveger oss vel litt OT, så for å forsøke å hale i land: Noen som har sett noen gode tilbud på PSP i det siste. Skal velge mellom PSP, Laptop, Speilrefleks, Xbox 360. Har lyst på alt men det er jo så dyrt. Nytteverdien på PSP er jo ikke så høy da. Eller? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Nytteverdien på PSP er jo ikke så høy da Du kommer ikke langt med den uttalsen i et PSP emne.. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Så da er vi snart tilbake i gode gamledager med psp.moo.no som egen side igjen Vi beveger oss vel litt OT, så for å forsøke å hale i land: Noen som har sett noen gode tilbud på PSP i det siste. Skal velge mellom PSP, Laptop, Speilrefleks, Xbox 360. Har lyst på alt men det er jo så dyrt. Nytteverdien på PSP er jo ikke så høy da. Eller? Har ikke sett noe særlig med tilbud, men det meste jeg har sett ligger på rundt 2500 kr Er et vanskelig valg det, må vel se litt på hva du trenger/har lyst på Bærbar er da alltid koZz og ha da Nytteverdien er vel ikke så stor, hvis du har mp3 spiller osv. Men det kommer jo ann litt på ditt behov også Det er vel mer status og den følelsen av å ha en slik nydelig liten maskin som gjør at du må ha den:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Du kan jo få den for ca. 2000,- da. Så jeg vil nå si at den har ganske bra nytteverdi da, pga. den funker fint som mp3 spiller, film avspiller, du har mange tøffe spill og man kan surfe på nettet med den. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 (endret) men vi mistet en verdifull besøksadresse da..www.pspnorge.no Joda, men vi skal nok få oss nytt domene ehm.. hvem er gameroobie? hva har skjedde? Noen som ikke har føllt med? Vi ingikk et sammarbeid med gameroobie for 2-3 måneder siden, det funket ikke så bra så vi trakk oss fra sammarbeidet. Så da er vi snart tilbake i gode gamledager med psp.moo.no som egen side igjen inv_biggrin.gif Stemmer det ja Dere kan også få en liten smakebit på hvordan designet vil bli(eller iallefall noe tilnærmet likt) Men med fare for at moderatoror synes dette går litt OT så poster jeg en nyhet i samme slengen: US 2.0 FW er endelig tilgjengelig, last nedher Endret 24. august 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Wow, det var skikkelig bra! Endret 24. august 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 *Edit, noen som vet om det kommer til å være UMD filmer tilgjengelig ved lansering?Jeg må si jeg er meget spennt på å prøve det ut...(håper bare prisene blir overkommelige) Jeg fikk en fin katalog her (jeg er på jobb ) . Filmene som kommer til europa i år følger under. Prisen blir rundt 200,- NOK. September: A knights tale Bad boys Charlie's angles Resident evil: Apocalypse Ghostbusters You got served 8 mile Bourne supremacy Hitch Van Helsing Steamboy S.W.A.T Brotherhood of war Oktober: 7 seconds Mask of zorro Godzilla Punisher Final fantasy: The sprits within 13 ghosts Anacondas Hollow man Fast and the furious L4YER CAKE3 Kung fu hustle The chronicles of riddick The vourne identity November: Jumanji Snatch Cowboy bepop Suspect zero 2 fast 2 furious Hulk The mummy Stuart Little 1 Stuart Little 2 Spider-man Spider-man 2 Stuart Little 3 Desember: Stealth Big Fish Big daddy Terminator 3 Labyrinth Welcome to the jungle Skeleton key Land of the dead Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hei. Jeg klarer ikke logge på nettverk på psp. Jeg har ghirt alt riktig og jeg har funnet det trådløse nettverke inne på pspn men når jeg trykker Test Connection så kommer det '' A connection error has occurred (80110482) Hva kan jeg gjøre? Noen som kan hjele? hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Copy-Paste den feilmeldingen inn i google så vil du få hjelp. Du vil finne ut hva det er og hvordan du kan fikse det. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 L4YER CAKE3....? *google* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Hei. Jeg klarer ikke logge på nettverk på psp. Jeg har ghirt alt riktig og jeg har funnet det trådløse nettverke inne på pspn men når jeg trykker Test Connection så kommer det '' A connection error has occurred (80110482) Hva kan jeg gjøre? Noen som kan hjele? hva gjør jeg feil? Fikk den feilen jeg også, jeg hadde WEP kryptering på og slo av det, da funket det. Endret 24. august 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Stru Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Vakkert Isak, meget vakkert Hei. Jeg klarer ikke logge på nettverk på psp. Jeg har ghirt alt riktig og jeg har funnet det trådløse nettverke inne på pspn men når jeg trykker Test Connection så kommer det '' A connection error has occurred (80110482) Hva kan jeg gjøre? Noen som kan hjele? hva gjør jeg feil? Som =Øyvind= så skal nok det hjelpe å skru av krypteringa på det trådløse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg