Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Når PSP blir lansert i europa vil den bli solgt med 2.0 firmware, så de som vil kjøre homebrew må nesten importere en japansk. Eller håpe at 2.0 blir cracka, som selvsagt hadde vært det beste..

2.0 har jo blitt cracka allerede for homebrews tror jeg.

Lenke til kommentar
Når PSP blir lansert i europa vil den bli solgt med 2.0 firmware, så de som vil kjøre homebrew må nesten importere en japansk. Eller håpe at 2.0 blir cracka, som selvsagt hadde vært det beste..

2.0 har jo blitt cracka allerede for homebrews tror jeg.

Hvertfall sånn delvis. Fikk vel spillt av introen og så kom det en feilmelding!

Lenke til kommentar
SÅ my vil PSP koste i Norge når den blir lansert 1 september

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/spillso...ticle434166.ece

Glad jeg kjøpte min med fw. 1.50 til under 2k i går jeg da :green:

Håper på priskrig fra Lefdal så kanskje 2k er mulig den første uken sånn som ved DS tilfelle, selv om det sies i artikkelen at det ikek vil skje:)

PS! Ser at spiderman selger den for 2290 kr på sida si,lurer på om det er prsien for value pack?

http://www.spiderman.no/shop/asp/product.a...archFor=&PT_ID=

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Value Packen vil inneholde det samme som i USA, altså selve konsollen, minnekort, batteri, veske, hodetelefoner med kontroller. Vi vil også få  en kopi av Spider-Man 2 UMD-videofilmen

Feil, man må registrere seg her Etter at man har kjøpt PSP'en for så å få tilsendt spiderman 2 i posten(men det er begrentset opplag så man må være blant de første)

*Edit, noen som vet om det kommer til å være UMD filmer tilgjengelig ved lansering?

Jeg må si jeg er meget spennt på å prøve det ut...(håper bare prisene blir overkommelige)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Value Packen vil inneholde det samme som i USA, altså selve konsollen, minnekort, batteri, veske, hodetelefoner med kontroller. Vi vil også få  en kopi av Spider-Man 2 UMD-videofilmen

Feil, man må registrere seg her Etter at man har kjøpt PSP'en for så å få tilsendt spiderman 2 i posten(men det er begrentset opplag så man må være blant de første)

Det var der jeg har det fra, nå husker jeg det ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...