TOO TRILL Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 er det noen homebrews dere kan anbefale? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Snake Endelig hjemme igjen Noen som vet hva som har skjedd med ps2dev.org? Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Her var det noen billige PSP'er http://stores.ebay.com/JPGAMESHOPPER Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hvordan innstallere nyeste update? Har lastet ned den der eboot.PBP filen! Er så lenge siden jeg la inn 1.5, så jeg har rett og slett ikke peill nå jeg! ermm.gif EDIT: Fant det ut, la den bare innpå: PSP-Games-Updates og klikket på minnekortet under UMD menyen inne på PSP. Sånn ca forklaring! Endret 28. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Stru Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Har innstallert nyeste update, da jeg ikke bryr meg noe særlig om homebrew osv..Updaten var bare positiv den, da det fulgte med nettleser og mulighet for egne bakgrunnsbilder etc... Testa ut nettleseren litt og må si den funka bra, eneste er at det tar veldig lang tid å skrive inn url`er osv! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Hvordan konverteres PC-spill som f.eks Doom, eller Quake til PSP-spill? Lenke til kommentar
capy Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 det må vel portes. dos ble brukt til doom og quake, ganske primitivt system som kan emuleres av de fleste andre nyere os'er. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Da var jeg kommet hjem fra min 3 uker lange usa ferie. Fikk handlet meg PSP og 4 spill. -Ridge Racer -Untold Legends -Twisted Metal -Dead To Rights Fikk ikke kjøpt stort minnekort, var ikke innom de riktige butikkene tenker jeg. Kjøpte den delvis på impuls hos Target for 250 $ (Value pack) Spilla kostet 40 $ per stykk. Kjøpte og et ekstra batteri til 45 $ Så langt er jeg veldig fornøyd, kun en død pixel. Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 hey, jeg har kjopt meg en psp som har en dod piksel noen som vet om noe program / fil som kan fikse dette ? fant en men finner ikke ut hvordan den funker. fra pspupdates.com Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Kan denne hjelpe da? Slik fikser du ødelagte piksler Edit: Manglet noen bokstaver. Endret 29. juli 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 hmm finner ikke filmen pa min psp selv om jeg legger den i mappen som er nevt i linken .. rart Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 hmm finner ikke filmen pa min psp selv om jeg legger den i mappen som er nevt i linken .. rart har du husket å konvertere filmfilen din først da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 hmm finner ikke filmen pa min psp selv om jeg legger den i mappen som er nevt i linken .. rart har du husket å konvertere filmfilen din først da? Den er nok ferdig konvertert ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 PSP kommer til Norge 1. september? Hvor mye vil den koste da? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 PSP kommer til Norge 1. september? Hvor mye vil den koste da? konsollen vil komme på ca 2699,- og spillene vil komme på ca 499,- og den kommer da med noen fete titler. Som Burnout. GTA LC....Correct me if I'm wrong Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Oki, syns fortsatt det er litt mye....må jo ha minnekort og slikt også. Men tror dere prisen vil synke en del etterhvert eller? Lenke til kommentar
Stru Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Det koster litt å skaffe seg en slik vidundermaskin Ja, den vil synke gradvis nedover, tar nok ikke lang tid før den er nede på et mer respektabelt nivå. GTA LCS ser jeg virkelig fram til En måned til release nå hvis jeg ikke tar helt feil Edit: Nå er det leggetid Endret 1. august 2005 av K.B.S Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Det koster litt å skaffe seg en slik vidundermaskin Ja, den vil synke gradvis nedover, tar nok ikke lang tid før den er nede på et mer respektabelt nivå. GTA LCS ser jeg virkelig fram til En måned til release nå hvis jeg ikke tar helt feil Edit: Nå er det leggetid En måned igjen ja. Ser virkelig frem til det. Blir bra å kunne kjøpe alle spillene i norge til en respektabel pris. Pluss muligheten til å utvide multiplayer delen Leggetid er for pyser Hvorfår legge seg. man står jo bare opp igjen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg