Bromlexl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Trenger jeg si mer Litt research man Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg vil ha psp nå... Noen som vet mer om når den kommer? Gidder ikke å rote i tråden, gidder heller ikke å søke... Lenke til kommentar
siggn Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 yesp, 1 september i butikk hyllene, skal du skaffe deg et eksemplar, bør du være rask å stå ved inngangen før butikken åpner, jeg har psp, men jeg skal ha GTA som ikke kommer før 1 sept. kansje jeg tar med meg telt til elkjøp å legger meg der Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 yesp, 1 september i butikk hyllene, skal du skaffe deg et eksemplar, bør du være rask å stå ved inngangen før butikken åpner, jeg har psp, men jeg skal ha GTA som ikke kommer før 1 sept. kansje jeg tar med meg telt til elkjøp å legger meg der you just do that Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Noen som har en Snes emulator som funker bra? Som du kan endre på hvor mange mhz og sånn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Noen som har en Snes emulator som funker bra? Som du kan endre på hvor mange mhz og sånn http://www.pspupdates.com/categories/Emulators.html#SNES Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hvilken av versionene kan du bruke flere mhz på da? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 PÅ Elprice har den allerede kommet i butikkhyllene Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvilken av versionene kan du bruke flere mhz på da? I den nyeste skal visst 333mhz være default. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Og det er heller tvilsomt at Sony vil tillate UMD brennere å se dagens lys. Angående brenner så tror jeg faktisk det skal komme. De har kommet, men koster rundt 70 000 kr. Mest siktet til spillindustrien da. Og nei, jeg har ingen kilde på det. Husker jeg leste det et sted. Men tror det var en på pspnorge.no sitt forum som mente at det hadde dukket opp UMD-kits på det svarte markedet i Asia. Det hadde egentelig vært litt fett Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Alle vet at det har kommet iso loader for Lumines. Men jeg har også fått tak i minst 7andre spill. Og så vidt jeg kan se så virker det. Har nå Lumines Marcury og NBA 2k5 på minnekortet. Annet en at jeg er en simpel tyv. Hva har dette å si for fremtiden. Hvordan Vil sony takle dette. For uansett hva sony gjør så kommer hackere noen dager etterpå og løser problemer og finner smutthull. PS: Det fynker fint Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvordan får du det til? Kan du sende meg en PM? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 sinnsykt fett at MP på iso-spillene fungerer.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg har ikke prøvd det ut enda. Men det er vel på sett å vis naturlig at det skal fungere med tanke på at det ikke er noe serial eller noe Hvilket spill har du?? Jeg har for tiden inne Lumines Mercury Ape Escape og NBA Lumines er helt rått. Sinnsykt avhengighetskapende Viss noen har Twisted metal iso. Mail meg edit: Det med multiplayer kan være nyttig slik at man ikke trenger 2 eksemplarer av alle spill. Men nå har PSP innebygged gameshere som gjør at spill som burnout kun trenger en maskin med UMD. Endret 13. juli 2005 av Bromlexl Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 vel, jeg snakket bare om ad-hoc mp. Online mp med iso vil mest sannsynligvis føre til hw-ban i form av PSP serienr. Jeg har bare testet iso. Jeg kjøper heller spill og støtter utviklere. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 vel, jeg snakket bare om ad-hoc mp. Online mp med iso vil mest sannsynligvis føre til hw-ban i form av PSP serienr. Jeg har bare testet iso. Jeg kjøper heller spill og støtter utviklere. ok Jeg laster de ned og støtter studenten Men skal ikkje slutte å kjøpe spill fordet. Skal nok ha meg orginaler både av Burnout, GTA og Daxter når det kommer. Men er utroligt mange dårlige spill nå under lanseringen Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hei! jeg trenger litt hjelp med å konvertere DVD'er. jeg bruker PSP Movie Creator. Jeg prøver å konvertere Pirates Of The Carribean, men når jeg legger den inn på PSP'en får jeg en svart linje over og under bildet slik at filmen ikke fyller ut hele skjermen. Noen som kan hjelpe meg. Vil jo selvfølgelig få fylt ut hele skjermen slik at det er lettere å se hva som skjer Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Bruk PSP video 9 til å fjerne det svarte. Lag deg en ny profil og crop over og under Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 fikk det til med PSP movie creator men lyden var usynkronisert skal prøve med PSP video 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg