siggn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 over til noe annet, jeg har 2 spørsmål/problemer med min psp, 1. på det medfølgene minnekortet er det jo en psp mappe å sånn instalert på kortet så man kan legge ting rett inn, hva gjør man hvis man kjøper nytt Memory stick minnekort.? er det like enkelt eller? noen erfaringer? 2. (ikke fullt så viktig) på min psp er det blå/lilla bakgrunn på hoved menyene, men på en annen jeg har prøvd er det gul layout, å jeg har sett grønn og orange på film og. finner ikke ut hvordan man skifter dette eller om man bare kan få en farge å at de kommer ut i forskjellige farger., takker for svar og erfaringer med det samme. PS: hvis det går ann å skifte farge: si gjerne hvor jeg skal gå for å gjøre dt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 1. Formater det nye minnekortet med PSP og alle mappene dukker magisk opp! 2. Bakgrunnen endres med datoen, mao. endre måned for endre bakgrunnsfarge (for ørtende gang) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Det er nå mulig å skifte bakgrunnsbilde! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er nå mulig å skifte bakgrunnsbilde! Kult! Tror jeg skal kjøpe meg en PSP når jeg får min første lønning Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er nå mulig å skifte bakgrunnsbilde! Vel, hvor skal så bildene legges? Første mappe i minnekortet? Lenke til kommentar
siggn Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 når man viser film på psp'en så er det to svarte striper på hver side. som å se vanlig tv format på en wide-screen tv. noen som vet noe? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 når man viser film på psp'en så er det to svarte striper på hver side. som å se vanlig tv format på en wide-screen tv. noen som vet noe? Vet ikke om du har lagt merke til det men det er widescreen på pspen og når du ser filmer som er i 4:3 så blir det kanter. Pluss du bør konverte de i et program som fikser det problemet. Eller så kan du strekke det med noen raske trykk på trekant knappen Over til noe annet. Har dere lest dette ?? Lenke til kommentar
siggn Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 takk for svar" dam det der var litt av en artikkel, ikke faen om jeg gir inn min psp igjen hehe,. men det er jo for.eks noen utvalgte spaceworld som selger importerte psp'er., Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Over til noe annet. Har dere lest dette ?? Nyheten finnes også på PSPNorge.no Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 At de går etter kundene er vel litt drygt? Lenke til kommentar
siggn Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 1 liten sony ansatt så mye som 20 meter fra mitt hus, så plaffer jeg han ned med softgun, det siste jeg gjør er å gi fra meg psp'en Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Their never getting it alive. jeg skal knuse den med en stor stygg slegge før sony får tatt inn min psp til avhør Tror ikke jeg skal ligge opp i sommer å bekymre meg. Skal de først ta meg så bør det være bedre en for å låvlig kjøpe en psp fra et annet land. Ikke klag til kunden. Klag til WTO som gjør dette muligt Lenke til kommentar
siggn Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Their never getting it alive. jeg skal knuse den med en stor stygg slegge før sony får tatt inn min psp til avhør Tror ikke jeg skal ligge opp i sommer å bekymre meg. Skal de først ta meg så bør det være bedre en for å låvlig kjøpe en psp fra et annet land. Ikke klag til kunden. Klag til WTO som gjør dette muligt helt enig med deg på den der, dessuten skal jeg vekk hele sommeren , så de får vel komme etter meg ned til syden, hahah det skulle tatt seg ut,, :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Min er kjøpt i USA, og importert personlig, med pappa. Så den finner de aldri! Lenke til kommentar
siggn Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 gode nyheter for dere proffe psp folk som bare venter på å hjelper nybegynnere,. har et spørsmål: i psp mappen på pc'en når man kobler den til er det jo en mappe for hver type fil , musikk bilde etc. men så er det en mappe der som heter games. å inne på psp'en under ikonet for umd-disken der står det memory stick: There are no games men: betyr det at det kan være noen games? at man kan laste ned spill å legge de inn på minnekortet i stedet for å bruke umd. eller demoer eller småspill o.l? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 anbefaler at du besøker PSPNorge ! Der får du alle svar på dine spørsmål og vi her på dette forumet slipper å besvare samme spørsmål igjen og igjen og igjen...og igjen.. Lenke til kommentar
siggn Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 okay. sorry mac. skal ikke masa så mye mer,, tenker jeg legger den siden til favoritter, for det viser seg visst at svaret ligger der hver gang, takk for at du svarer i det hele tatt da. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Det er nå mulig å skifte bakgrunnsbilde! Vel, hvor skal så bildene legges? Første mappe i minnekortet? Jepp, den mappen som popper opp når du setter inn minnekortet. Funker fett det Jeg har Mac Tiger OS bakgrunn nå Lenke til kommentar
hazen Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Nå har jeg sånn og...sånn psp... virker fin... lader seg ferdig om 2-3 timer er det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg