andre_goaaal Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) et spørsmål; hvor mye plass vil en film(med tekst) ta? edit; spill også Endret 15. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Spør hvilken kvalitet du vil ha Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) da var psp, 1gb memory stick og dynasty warriors bestilt. Dette kommer til å bli min engel i en sommer med 0 ferie, og masse pendling veldig god første side på denne posten Endret 16. juni 2005 av JRL Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har et lite problem her: Har fått PSP'n min men det var ikke med noen strømadapter. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Har et lite problem her: Har fått PSP'n min men det var ikke med noen strømadapter. Hva kan jeg gjøre? Tror clas olson eller lignende butikker er din venn i dette tilfellet Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) OK, drar på elkjøp en tur da Hva tror du prisen er da? Ca 100kr? Har et gavekort der likvel Endret 17. juni 2005 av makos Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 OK, drar på elkjøp en tur da Hva tror du prisen er da? Ca 100kr? Har et gavekort der likvel Regn med en hundrelapp ja Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Er det smart av meg å kjøpe PSP i Colombia? Hvilken sone blir det da? Det er jo sør-america. :o Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Er det smart av meg å kjøpe PSP i Colombia? Hvilken sone blir det da? Det er jo sør-america. :o Regner med det er sone 1? Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tatt fra NFI Sone-0: Ikke geografisk betinget, kan spilles over alt Sone-1: USA, Canada, Puerto Rico Sone-2: Europa, Japan, Midtøsten, Sør-Afrika Sone-3: Sørøst-Asia, Hong Kong, Taiwan Sone-4: Mellom-Amerika, Mexico, Sør-Amerika, Australia, New Zealand Sone-5: Russland, Afrika(uten Egypt og Sør-Afrika), India, Pakistan Sone-6: Kina Sone-7: Reservert. Brukes foreløpig ikke. Sone-8: Internasjonal sone, bl.a. på fly og internasjonalt farvann Så, HVIS det er samme soner som med dvd'er vet ikke jeg, Har psp kommet til sør amerika? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tatt fra NFI Sone-0: Ikke geografisk betinget, kan spilles over alt Sone-1: USA, Canada, Puerto Rico Sone-2: Europa, Japan, Midtøsten, Sør-Afrika Sone-3: Sørøst-Asia, Hong Kong, Taiwan Sone-4: Mellom-Amerika, Mexico, Sør-Amerika, Australia, New Zealand Sone-5: Russland, Afrika(uten Egypt og Sør-Afrika), India, Pakistan Sone-6: Kina Sone-7: Reservert. Brukes foreløpig ikke. Sone-8: Internasjonal sone, bl.a. på fly og internasjonalt farvann Så, HVIS det er samme soner som med dvd'er vet ikke jeg, Har psp kommet til sør amerika? Hadde vært flott å funnet ut hvilken sone psp er i Sør-America. Så klart den har kommet dit! Det er jo America ! Lenke til kommentar
siggn Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 heisann folkens . så denne posten først nå. utrolig bra forside, det skal du ha, bra noen setter seg virkelig inn i dette å hjelper andre "noober" som meg med sånne enkle ting som jeg ikke visste (sider o.l) leste de 15 første sidene så orka jeg ikke mer. gikk til slutten . hehe men til topic: jeg har kjøpt psp nå , åfant ut at minnekort er egentlig en utrolig smart ting å ha noen forslag eller lenker til sider som selger MSDP minnekort. helst så billig som mulig., er ute etter 512 men 256 funker hvis det er eneste utvei., på forhånd takk. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) hvorfor ikke bruke HW.no's fantastiske Prisguide? Endret 18. juni 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
Peat Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) ...noen forslag eller lenker til sider som selger MSDP minnekort. helst så billig som mulig., er ute etter 512 men 256 funker hvis det er eneste utvei., på forhånd takk. Hvis du bor i Oslo er det billigste 512MB kortet til 525kr hos it24.no. De har et hentested på bislett hvor man kan hente varen, sånn at man slipper frakt Jeg har kjøpt den derifra, og man kan nesten hente den på samme dag man bestiller den (så sant den er på lager, da). Men som überGoliath sier, sjekk med prisguiden så får du litt bedre oversikt Mener at PS Data var billigst (604kr eller noe sånt inkl. frakt), da jeg sjekket i begynnelsen av uka. Edit: noe som også er lurt er å legge varen i kurven, og "gå til kassa", så får du se den totale summen med frakt. Alle webshoper har sine avtaler og avstander, og dermed ulike priser på frakt. Er ikke noe voldsomt å spare, men det er jo penger -Peat Endret 19. juni 2005 av Peat Lenke til kommentar
siggn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 takker for svar, megent interesant. men går det ann å hente varer på lageret til PS data-? fordi jeg bor ikke så langt ifra lageret dems. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 takker for svar, megent interesant. men går det ann å hente varer på lageret til PS data-? fordi jeg bor ikke så langt ifra lageret dems. det få du ta opp med PS Data... Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 fått det meste til å funke nå. men har et spørsmål. vist jeg skal fjerne en video, kan jeg koble den opp til pc-en, å bare slette den fra mappen? eller er det en annen måte? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 fått det meste til å funke nå. men har et spørsmål. vist jeg skal fjerne en video, kan jeg koble den opp til pc-en, å bare slette den fra mappen? eller er det en annen måte? Det er en mulighet ja, eller og bare trykke trekant på filmen og velge delete(inne i PSP menyen da) Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 fått det meste til å funke nå. men har et spørsmål. vist jeg skal fjerne en video, kan jeg koble den opp til pc-en, å bare slette den fra mappen? eller er det en annen måte? Det er en mulighet ja, eller og bare trykke trekant på filmen og velge delete(inne i PSP menyen da) aha, viste ikke om det! ble jo ledig lagrings plass oppdatert automatisk å greier takk for info Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hadde vært flott å funnet ut hvilken sone psp er i Sør-America. Så klart den har kommet dit! Det er jo America ! Sør- Amerika og Nord- Amerika er ikke det samme. Nord- Amerika får alt slikt før Sør-Amerika, hvor lenge Sør-Amerika må vente vet jeg ikke. For du vet at det blir teit å slippe ut konsoller og spill på engelsk til en haug av ikke engelsk språklige land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg