Artistic.Hipster Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) JEG TRENGER HJELP!!!!!! JEg mistet psp' i gulvet det er ikke en skramme på den ingen bulk eller ripe men den går ike på kan noen hjelpe? La den ligge i ro en stund, prøv og ta ut batteriet. Om den ikke funker da heller ta kontakt med leverandøren. _____________________________________________________________________ LES FØRSTE POST FOR FAQ Endret 4. juni 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har starta en kanal for en stund tilbake. #Psp.no på efnet (irc) alle er velkomne MiRaCL Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 JEG TRENGER HJELP!!!!!! JEg mistet psp' i gulvet det er ikke en skramme på den ingen bulk eller ripe men den går ike på kan noen hjelpe? La den ligge i ro en stund, prøv og ta ut batteriet. Om den ikke funker da heller ta kontakt med leverandøren. _____________________________________________________________________ LES FØRSTE POST FOR FAQ Dette fungerte ikke å på mandag ringer jeg DIgiWOrks men noen andre som kan hjelpe meg? Hva kan jeg gjøre for å få psp'n til å bli slått på? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) du er egentlig ganske rompekjørt! Hva er det digiworks kan gjøre med din PSP når du mistet den i bakken? your bad.. edit: hm, lurer på om jeg skal ringe Bertil O. Steen: jeg bulket Mercedesen.. Endret 4. juni 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva er det digiworks kan gjøre med din PSP når du mistet den i bakken? Kanskje de vet hva jeg kan gjøre eller har kontakter som har greie på psp? Lenke til kommentar
BadLoser Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har problemer med å bruke RapiZ.Noen andre programmer som virker som gjør om formatet til psp format? (video) Var også masse tull med Rapiz hos meg. Konstant 100% cpu usage uansett, og usynca lyd i nesten alle filer. Jeg vil anbefale PSP video 9, konge program. Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg lurer på hvis "Auto Sleep" funkjonen er brukbar? jeg har sett at disse power save funkjonene fungerer når man er på den ekstern PSP menyen men hvis du er innen et spill (f.e. på start meny av Ridge Racers) PSP står PÅ en evighet intill batterien dør Har du testet dette? Hvis "auto sleep" og "turn off backlight" fungerer bare når du er på ekstern menyen hva er poeng å ha disse funkjonene? Er det noe andre plass hvor dere har sett at "auto sleep" "kicks in"? Takk. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 dama hadde visstnok ikke slått av PSPen helt og etter 4 dager når jeg fikk litt tid med min PSP, hoppet jeg rett in i Lumines hovedmeny..det taler vel litt for seg selv? Har spilt nå snart i 4 timer uten noen lysindikasjon på lav batteri ..imponerende rett og slett! Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg lurer på hvis "Auto Sleep" funkjonen er brukbar? jeg har sett at disse power save funkjonene fungerer når man er på den ekstern PSP menyen men hvis du er innen et spill (f.e. på start meny av Ridge Racers) PSP står PÅ en evighet intill batterien dør Har du testet dette? Hvis "auto sleep" og "turn off backlight" fungerer bare når du er på ekstern menyen hva er poeng å ha disse funkjonene? Er det noe andre plass hvor dere har sett at "auto sleep" "kicks in"? Takk. Så lenge spillet ikke "spiller" kommer sleep mode in. Det er bare å trykke på pause. Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg lurer på hvis "Auto Sleep" funkjonen er brukbar? jeg har sett at disse power save funkjonene fungerer når man er på den ekstern PSP menyen men hvis du er innen et spill (f.e. på start meny av Ridge Racers) PSP står PÅ en evighet intill batterien dør Har du testet dette? Hvis "auto sleep" og "turn off backlight" fungerer bare når du er på ekstern menyen hva er poeng å ha disse funkjonene? Er det noe andre plass hvor dere har sett at "auto sleep" "kicks in"? Takk. Så lenge spillet ikke "spiller" kommer sleep mode in. Det er bare å trykke på pause. Sorry m8 men det stemmer ikke. Jeg tester nå. Har vært 10 minuter i PAUSE meny av Ridge Racers og Sleep Mode kommer ikke in. Hvis jeg er ute på PSP menyen bakliset gå slår seg av etter 2 min og PSP søver etter 5. Kan andre personer her bekrefte om Sleep Mode kommer in når dere er i et spill (eller spills psuse meny)? Jeg vil være sikker at det er ikke min PSP som er fucked up men at det er normalt i alle PSPer. Bruk 5 minuter på PSP settings for at dette blir rask å finne. Takk. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) du er egentlig ganske rompekjørt! Hva er det digiworks kan gjøre med din PSP når du mistet den i bakken? your bad.. edit: hm, lurer på om jeg skal ringe Bertil O. Steen: jeg bulket Mercedesen.. Jeg forklarte jeg hadde mistet den i bakken og Digiworks sa at hvis det ikke var skader på den, så kunne Digiworks sende den inn til (FJERNET) Alternativt så hadde de kontakter i Norge som kunne se på PSP for å finne eventelle feil. ( Så helt romekjørt er jeg ikke akkurat ) Endret 27. august 2005 av Jonasbrann Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 du er egentlig ganske rompekjørt! Hva er det digiworks kan gjøre med din PSP når du mistet den i bakken? your bad.. edit: hm, lurer på om jeg skal ringe Bertil O. Steen: jeg bulket Mercedesen.. Jeg forklarte jeg hadde mistet den i bakken og Digiworks sa at hvis det ikke var skader på den, så kunne Digiworks sende den inn til DOA (Dead On Arrivel). Alternativt så hadde de kontakter i Norge som kunne se på PSP for å finne eventelle feil. ( Så helt romekjørt er jeg ikke akkurat ) Så bra at det ordnet seg. Angående rumpekjøringen så ville jeg såvet med et øye oppe i natt. Just in case liksom Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 DigiWorks var skikkelig game der ja! ikke alltid folk er like kule .. for DigiWorks.. arg! må ikke si sånt Bromlex..nå kommer jeg til deg i natt! ta å gjem vaselinen under puta Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nå har psp'en min ankommet! Skal hente den i dag! Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ny firmware 1.52 Her: http://www.playstation.jp/psp/update/ud_03.html Jeg ville ikke oppdatert da men siden da er det enda mindre sjangse får å spille emulator og sånn Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ny firmware 1.52 Her: http://www.playstation.jp/psp/update/ud_03.html Jeg ville ikke oppdatert da men siden da er det enda mindre sjangse får å spille emulator og sånn Noen som kan oversette hva som står? Lenke til kommentar
G-M-L Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Bruk Babelfish : http://babelfish.altavista.com/ Det sto ingenting om hva den fikset som jeg kunne se. Lenke til kommentar
Peat Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Det sto ingenting om hva den fikset som jeg kunne se. Jo...hvis du klikker på linken helt til venstre i den øverste menyen (linken er "http://www.playstation.jp/psp/update/ud_01.html"), og blar litt ned. Der står det hvilke oppdateringer/endringer som er gjort i alle firmware versjonene. Sitat: Renewal®contents of PSP "place t Shaun portable" system software version 1.52 [ 2005.06.08 ] It reached®the point where it can play back UMD MUSIC [ with the music ] of the foam/home menu. Security of system software was strengthened. -Peat Endret 8. juni 2005 av Peat Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) lenker til nyheten hos PSPNorge.no Endret 8. juni 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Nå er jeg herved medlem i klubben I dag fikk jeg min PSP sammen med FIFA Soccer som jeg hadde bestilt fra Digiworks. Da jeg skrudde på skjermen for første gang ble jeg veldig overrasket, skjermen var veldig stor, lys og fin. Menyen var veldig lekker og det tok meg et par sekunder før jeg skjønte at det gikk ann å ta til siden for å finne de andre funksjonene. Alt tillegsutstyret var veldig lekkert, minnekort, øretelefonene med fjernkontroll , armreim av skinn, veske og alt var fantastisk. Ladetiden var faktisk ikke så lang, så det er et pluss Så prøvde jeg FIFA. Loade-tiden var litt lang, men grei nok. Da jeg kom inn i menyen var det fin musikk og en behaglig bakgrunn. Så trykket jeg meg videre til en vennskapskamp med brann mot et annet Grafikken var ikke værst, men kunne vært bedre (husk! det er jo bare en liten maskin). Siden jeg har drevet med PES4 en god stund på min PS2 så var styringen litt uvant, men jeg kom inn i det etter hvert. Det som var litt dårlig var at det var merkbart etterslep i "filmsekvensene" og at ved mål, innkast og corner så stoppet spillet opp i 1-2 sek, men det blir du vant til Mens jeg spilte merket jeg at jeg ble litt svett på hendene så det kom en del fingermerker på maskinen som senere ble tørket bort med en T-skjorte Jeg angrer ikke på dette kjøpet, så alle dere som har tenkt på en slik bestill hos Digiworks. Bestilte maskinen på søndag og fikk den på onsdag (i dag) jeg bor i oslo-området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg