Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lik Sang.....For en måned eller to siden. Var fornøyd med leveringa og kundeservicen. Men skulle jeg bestilt idag så ville jeg gått for digiworks. Er ganske mange fordeler med å kjøpe fra norsk netthandel. Som klagerett og reklamasjon. Siden de må forholde seg innenfor norsk lov. Prisen er ikke så stiv den heller.

Lenke til kommentar

Bør ha 1GB ja eller til nøds 512mb.

 

For dere som lurer på når spill kommer ut så finnes det en egen PSP-utgivelsesliste på min PSP side nå. Dere finner listen her.

Men merk dere at det er de norske datoene som står her så den hjelper ikke så alt for mye før 1. September, men det kan være kjekt og se hvilke spill som kommer i nærmere fremtid.

Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt konfirmasjon og har da tenkt til å kjøpe en PSP. Jeg har tenkt til å bestille fra en norsk side, komplett, netshop eller digiworks. Men jeg så at digiworks ikke garanti på PSP'en og da vet jeg ikke helt om jeg skal bestille fra den siden. Skal jeg da bestille fra netshop eller komplett? Eller har ikke de heller garanti på PSP'en?

 

Noen spørsmål:

 

1.Selger de PSP-spill på spaceworld eller Spiderman?

2.Når begynner de å selge UMD-filmer for fult?

3.De spillene de selger hos komplett, netshop og digiworks er de japanske eller engelske?

4.Er det noen andre NORSKE sider dere anbefaler å bestille fra???

Lenke til kommentar
hvilke mappe må bilder ligge i? fikk til film og musikk..

PHOTO så vidt jeg husker...

 

JEG TRENGER HJELP!!!!!! JEg mistet psp' i gulvet det er ikke en skramme på den ingen bulk eller ripe men den går ike på kan noen hjelpe?

 

Vanskelig å si hva som kan være ødelagt i den, men det er ikke usannsynlig at noe inni har fått seg en trøkk. Eventellt kan det være noe så banalt som dårlig kontakt til strømmen eller på-bryteren. Hvis du kjøpte den i Norge kan det hende butikken du kjøpte den av kan hjelpe deg med reperasjon? Jeg anbefaler ikke å åpne den selv

Lenke til kommentar
Noen spørsmål:

 

1.Selger de PSP-spill på spaceworld eller Spiderman?

2.Når begynner de å selge UMD-filmer for fult?

3.De spillene de selger hos komplett, netshop og digiworks er de japanske eller engelske?

4.Er det noen andre NORSKE sider dere anbefaler å bestille fra???

1. Ja på begge(2995,- er prisen)

2. Regner med 1. September(i USA selger de UMD for fullt nå)

3. Engelske(med mindre noe annet er nevnt i teksten)

4. Jeg ville anbefalt digiworks.

 

Pass på at du får tak i en SONE 2 PSP slik at du kan se norske UMD filmer på den ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...