Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glem det jeg fikk det til takk for al hjelp

Det hadde vert en passende plass å skrive "thanks for nothing"

 

Your welcome for nothing ;)

 

Håper alle får til funksjonene som gjemmer seg i pspen. Og det med at du kan se den på bilde osv. Den er mye bedre når du har den i hånden. Kan nesten ikke sammenlignes.

 

THUG 2 Remix er like bra på PSP som PS2....er bare talen som mangler så er det komplett.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm.. når man bestiller fra ebay, risikerer man da å måtte betale toll? Tenkte at siden det er et privatkjøp, slapp man det.

 

Håper ihvertfall det, tror ikke jeg har råd til 800kr extra. Betaler 1900kr inkl frakt for PSP, og skal bestille meg 1gb minne snart.

Lenke til kommentar
Hmm.. når man bestiller fra ebay, risikerer man da å måtte betale toll? Tenkte at siden det er et privatkjøp, slapp man det.

 

Håper ihvertfall det, tror ikke jeg har råd til 800kr extra. Betaler 1900kr inkl frakt for PSP, og skal bestille meg 1gb minne snart.

Jeg betalte ikke toll fra ebay. 1900 var billig :)

Lenke til kommentar
Til deg som kjedes av Ridge Racer. Er enig ... for meg virker det som om spillet har stoppet opp??? Kommer liksom ikke videre på nye brett selv om jeg tar første plass hver gang  :hmm:  De forblir stengte. Har fortsatt kun 3 biler å velge mellom!

Øhm... Spiller du World Tour?

:blush: ehm..ja. Men har kun testet det en gang. Fortsatte i går og fikk frem flere muligheter :wallbash:

 

jaja..alt er mulig for jeg satt jo bare og spilte "single player" :w00t:

Lenke til kommentar
Hmm.. når man bestiller fra ebay, risikerer man da å måtte betale toll? Tenkte at siden det er et privatkjøp, slapp man det.

 

Håper ihvertfall det, tror ikke jeg har råd til 800kr extra. Betaler 1900kr inkl frakt for PSP, og skal bestille meg 1gb minne snart.

Jeg betalte ikke toll fra ebay. 1900 var billig :)

Kjøpte du jap eller us version? Fikk du han du kjøpte fra til å skrive liten verdi slik at du slapp toll?

Lenke til kommentar
Hmm.. når man bestiller fra ebay, risikerer man da å måtte betale toll? Tenkte at siden det er et privatkjøp, slapp man det.

 

Håper ihvertfall det, tror ikke jeg har råd til 800kr extra. Betaler 1900kr inkl frakt for PSP, og skal bestille meg 1gb minne snart.

Jeg betalte ikke toll fra ebay. 1900 var billig :)

Kjøpte du jap eller us version? Fikk du han du kjøpte fra til å skrive liten verdi slik at du slapp toll?

Japansk versjon.

 

Tenkte ikke på det, får vel sende han en mail om det ikke er for sent. Men en jeg kjenner bestilte fra han og slapp toll. Kanskje fyren pleier å skrive det på.

Lenke til kommentar

Se til at han merker den som gave, og setter en verdi på under 1000kr (£80 eller $150, osv...). Verste som kan skje da er om tollen sjekker innholdet av nyskjerrighet... (gud forby.. :p)

 

Lurt å sjekke med valutakursene som tollen opererer med, og regne utifra dem :thumbup:

 

Har gitt bud på en selv på eBay, også til omkring 1900 inkl. frakt...spennende hvordan det går :whistle:

 

 

-Peat

Lenke til kommentar
Noen som har et bedre alternativ enn Digiworks om man kun skal bestille en simpel  USB kabel? Hadde vært greit å finne en shop der man slapp porto eller kunne bruke a-post ved små kjøp.

Man slipper aldri unna porto hvis man skal ha noe (til)sendt. I beste fall betaler selgeren for det, men det skjer ikke ofte hvis man kjøper fra en butikk.

 

Jeg ville tro at småvarer blir sendt via boblekonvolutt eller lignende. USB-kabelen veier jo lite, så å pakke den i en pappeske ville bare vært dumt.

 

Hvis du skal ha det billigere, så kan du jo alltids bestille fra utlandet (lik-sang.com f.eks) eller via eBay. Der er det kanskje mulig du slipper frakt...men bare kanksje.

Hos lik-sang blir det totalt ca. 64kr inkl. frakt. Men så tar det fra en uke til 2 uker før det kommer fram til deg... :(

 

Å bestille sånne små/billigvarer over internett lønner seg egentlig ikke. Kjøp heller i en vanlig butikk (over disk), eller bestill sammen med andre varer. For porto betaler man uansett.

 

USB-kabelen er vel klin lik den som følger med digitalkameraer, med USB A hann på den ene enden, og USB (5-pins) mini-B hann på den andre. Så den skal man kunne få kjøpt i hvilken som helst elektro/databutikk. Der slipper du hvertfall porto :thumbup:

 

 

-Peat

Lenke til kommentar
USB-kabelen er vel klin lik den som følger med digitalkameraer, med USB A hann på den ene enden, og USB (5-pins) mini-B hann på den andre. Så den skal man kunne få kjøpt i hvilken som helst elektro/databutikk. Der slipper du hvertfall porto :thumbup:

 

 

-Peat

Var det jeg fant ut, trodde først at man trengte egen sony kabel. Så da trenger jeg ikke bestille likevel.

Lenke til kommentar

Så på psphacker.com og fant disse gledlige nyhetene!

 

Upcoming loader to work with V 1.5

From the nfo of Dynarox latest release:

"Installation

In a really near future, a loader will be released to make games work via the Memory card.In a way to admit it , Soon all games will work on V1.0, V1.5. We Need to make some more test. Till then be patient. "

The releases seem to be real so it's likely that what they are telling us about the loader is true.

 

YESSS :dribble::thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...