Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Tragisk av sony? Det er nå 32MB, og dersom du har sanger på PCn så vet du vel at de stort sett ligger mellom 4 og 8MB. Det kan hende du har mindre .mp3-filer, ikke vet jeg. Er bare å sjekke de som ligger på PCn fra før det. Kan være du får stappa 9 sanger inn, men da kan det bli trangt for savegames og sånn.

4 til 8 mMB pr sang? OI..mine er fra 8-60 mb :p

Men nå kjører jeg 1:1 .wma

Uansett er ikke 32 mb mye :thumbdown:

Har selv 512, 256, 128 og 2x 32 og tipper det holder en stund.

 

Til deg som kjedes av Ridge Racer. Er enig ... for meg virker det som om spillet har stoppet opp??? Kommer liksom ikke videre på nye brett selv om jeg tar første plass hver gang :hmm: De forblir stengte. Har fortsatt kun 3 biler å velge mellom!

 

Savner ett godt FPS spill :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSP'n min kommer i morgen og jeg har et spørsmål, /dette står sikkert lengre bak i tråden men det tar en hel dag å gå i gjennom 1.Hva er døde piksler og hvordan kan jeg sjekke om jeg har det?

2. Er det noe annet ''stygge' ting jeg må sjekke psp'n for?

3. hvor lang tid tar det å lade den

4. det er vel ikke japansk:hrm: tekst på filmene sant? (BEstillte fra DIgiWOrks

Endret av Jonasbrann
Lenke til kommentar
PSP'n min kommer i morgen og jeg har et spørsmål, /dette står sikkert lengre bak i tråden men det tar en hel dag å gå i gjennom 1.Hva er døde piksler og hvordan kan jeg sjekke om jeg har det?

2. Er det noe annet ''stygge' ting jeg må sjekke psp'n for?

3. hvor lang tid tar det å lade den

4. det er vel ikke japansk:hrm: tekst på filmene sant? (BEstillte fra DIgiWOrks

1. Det er en pixel på skjermen som ikke lyser og som ofte synes som en blå pixel. Disse kan være ganske irriterende om de er på et irriterende sted på skjermen. Hvis du ikke merker noe til den fordi den er langt ute i hjørnet ol så må du nesten vurdere om du synes det er verdt å be om en ny en.

Lenke til kommentar
:nei: Er det ofte dette med Døde pixler skjer? ELr?

Kommer litt ann på hvordan PSP-en blir behandlet uner frakt ol. Siden jeg selv ikke har kjøpt noen PSP så vet jeg ikke hvordan det er med døde piksler på den, men generelt sett så forekommer det ikke så alt for ofte.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Herregud hvor avhengighetsskapende lumines er!

Spiller det over alt, jeg.

Maa innroemme, har blitt ganske god. High score paa 400,000, og 64 deletions paa 60 sek. Har ogsaa 306 paa 300 sek.

Ikke dårlig.

 

Jeg har bare 250 000 eller noe sånt. Eneste jeg ikke liker med det er vs. CPU mode, og at ingen i nærheten har PSP så jeg får testet PvP. Og at det tar alt for lang tid før det blir vanskelig.

Lenke til kommentar
Herregud hvor avhengighetsskapende lumines er!

Spiller det over alt, jeg.

Maa innroemme, har blitt ganske god. High score paa 400,000, og 64 deletions paa 60 sek. Har ogsaa 306 paa 300 sek.

Hehe tviler ikke, har selv ikke spilt det enda men har bestilt det så det er på vei.

Gleder meg

:)

 

får ikke til Rapiz 3.0 kommer opp sånn rett før fila er ferdig å koverte,

Filen kan ikke snues??

Lenke til kommentar

Som vanlig er spørsmålet besvart tidligere ...

 

Først formaterer du minnebrikken med PSPen, så plugger du den inn i PCen og går på USB-mode. Da får du opp minnebrikken i windows. Når du går inn på den vil du se mapper som heter blant annet MUSIC. Du legger musikken i den mappen.

 

Dersom du ikke kan formatere minnebrikken, er det ikke noe problem å lage mappene selv. Så vidt jeg husker står det i manualen hvordan man gjør det, og hvis ikke så kan du google etter det.

Lenke til kommentar

Har du kobla den til? :p

 

Har du gått inn i USB-connection (USB-mode) på PSP-en? Har du sørget for at du putter USB-kabelen inn i en fungerende USB-port? Har du huska å putte minnebrikken inn i PSP-en?

 

Dersom du svarer ja på alle spørsmålene over, så vet jeg ikke hvorfor den ikke kommer opp. Gå inn i explorer og se om den er der, hvis ikke så får du ikke lagt inn musikk foreløpig. Da må noen hjelpe deg med å få den til å fungere.

 

Når disken har kommet opp i explorer så skal det være en mappe som heter PSP der. I denne mappen skal det være mapper som heter MUSIC, PHOTO, GAME og SAVEDATA. Musikken legger du i mappen MUSIC, og den vil da komme frem i musikkmenyen på PSP-en. Det er viktig at musikkfilene er i .mp3- eller ATRAC3-format ellers vil de ikke fungere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...