fxwz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Noen som har prøvd noen av de nyeste GBC emulatoren som er ute?Jeg fant nettop en som fungerer tilnermet perfekt, med lyd, og mulighet til å save/loade spill. Det eneste vi trenger nå er en GBA emulator! Edit: Leif Ja, du sier mye nå da! Hva med litt kilder Pokémon Eier jo da!(Ja, jeg mente det) Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Så det er ingen som vet hvor jeg kan kjøpr sone1 umd-filmer, helst i en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 da kan du spille POKEMON !! (ikke sarkasme, jeg likte det faktisk ..) Aah pokemon ja. Det er faktisk ganske bra. Håper jeg får til save/load funksjonen slik at jeg kan spille det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Noen som har prøvd noen av de nyeste GBC emulatoren som er ute?Jeg fant nettop en som fungerer tilnermet perfekt, med lyd, og mulighet til å save/loade spill. Det eneste vi trenger nå er en GBA emulator! Edit: Leif Ja, du sier mye nå da! Hva med litt kilder Pokémon Eier jo da!(Ja, jeg mente det) Joda klart det, jeg var bare ikke skråsikker på at det var så lurt. Uansett, her ligger den jeg bruker. Du finner ca 50 andre emulatorer til psp på den siden, så det er bare å velge å vrake. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Litt artig å vite: Pleier du å ta med deg PSP'n på Skolen eller rundt om kring? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ett spørsmål jeg trenger svar på raskt: Hvor lan tid er detpå batteriene til psp? Har kest 3 timer et sted på nettet og 8 på et annet Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ja den er med meg på eventuelt skole og lignende (bruker den som mp3 for tiden Batteritiden er nok til en dag med mye bruk. Men det kommer ann på hva du eventuelt spiller. Men det er mer en 3 timer. Og du lader den om natta uansett. Lenke til kommentar
Caerl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvor lenge skal den ladest første gang(får den imorgen) Trur ikke jeg har tolmodighet til å lade den så veldig lenge. Hvis du syntes dette var et dumt spørsmål? er det fordi jeg ikke klarer å tenke på annet enn PSP Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Du kan for eksempel sette den i laderen, og så bare spille mens den står i? Skulle ikke skade noen tror jeg, og lade-ledningen er relativt lang. (I alle fall den jeg har, usikker på medfølgende) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har det skjedd på noen av deres sporingsnummer at det ikke blir opptatert? det 2d dager siden den kom til post terminalen i trondheim? Merkelig at den ikke har kommet på terminalen i Bergen da. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvor lenge skal den ladest første gang(får den imorgen)Trur ikke jeg har tolmodighet til å lade den så veldig lenge. Hvis du syntes dette var et dumt spørsmål? er det fordi jeg ikke klarer å tenke på annet enn PSP Det er bare å plugge den i og starte opp vidunderet. Jeg kan spå fremtiden. Viss du ikke har sett en psp før så vil du tenke "for en skjerm " Forstår din lidelser under ventingen. Viss du blar tilbake til side 30 eller noe iden duren så vil du se hvordan jeg tok d når jeg ventet Lenke til kommentar
Caerl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har det skjedd på noen av deres sporingsnummer at det ikke blir opptatert? det 2d dager siden den kom til post terminalen i trondheim? Merkelig at den ikke har kommet på terminalen i Bergen da. Hmm vet ikke, hvor har du bestilt fra? Du kan jo i tilfellet sjekke på posten om de har pakka Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har det skjedd på noen av deres sporingsnummer at det ikke blir opptatert? det 2d dager siden den kom til post terminalen i trondheim? Merkelig at den ikke har kommet på terminalen i Bergen da. Hmm vet ikke, hvor har du bestilt fra? Du kan jo i tilfellet sjekke på posten om de har pakka Jeg bestillte fra DigiWorks Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dere som har Ridge Racer... Har dere blitt lei eller er det forsatt gøy? Hvor lenge har du spillt det? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 syns egentlig det er fett enda men gidder ikke spille det så mye nå lenger. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Søren heller PSP'n min skulle kommet i går eller i dag så må jeg vente en el dag til. Litt skuff at det tar 4 dager å sende en pakke fra Trondheim til Bergen men men. ¨å de japanske filmene er det vel ikke noe japansk tekst sant? Håpr ikke det Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Lurer på om det er noen som kan svare på spørsmål? Hva får du innpå en 256 stor minnebrikke, hva får du innpå den 32 store minnebrikken du får når du kjøper Psp? Hvor mange filmer osv? Håper på svar eller en liste over dette. Håper på svar. Takk På Forhånd Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 På 32MB brikken: 5-7 sanger i mp3-format, samt savegames. Filmer har jeg ingen erfaring med, for jeg har bare 32MB-kort selv, og det er ikke plass til filmer på det. Tror spørsmålet er besvart tidligere i tråden. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis det bar er plass til 5-7 sanger så er det tragisk av sony. Noen som vet hvor mye du får inn på 256 eller de andre Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tragisk av sony? Det er nå 32MB, og dersom du har sanger på PCn så vet du vel at de stort sett ligger mellom 4 og 8MB. Det kan hende du har mindre .mp3-filer, ikke vet jeg. Er bare å sjekke de som ligger på PCn fra før det. Kan være du får stappa 9 sanger inn, men da kan det bli trangt for savegames og sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg