SurfingElite Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hva med at folk kunne legge ut bilder av sinn psp slik som på http://www.spillforum.net/index.php?showforum=59 ? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 PSP er en PSP! Er vel ingen måter å gjør den personlig på (som f.eks. bytte deksel) Så hva er da poenget med å poste mange identiske bilder? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 PSP er en PSP! Er vel ingen måter å gjør den personlig på (som f.eks. bytte deksel) Så hva er da poenget med å poste mange identiske bilder? :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) du kan da skinne den det har jeg gjort. se en side tilbake el no. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4164213 Endret 22. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 du kan da skinne den det har jeg gjort. se en side tilbake el no. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...dpost&p=4164213 Ja, det er noe annet.. Men lite vits å poste bilder av en orginal PSP! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 hvorfor ødelegge PSP'en med en fæl skin? huff... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Den bakpå var stilig men ike kden hvite. (Smaksak) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 synes det ser fett ut jeg.. dessuten så er beskytter det mot riper og du ser ikke finger merker, og så er det enklere å se forskjell fra andre sine psp er.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 så er det enklere å se forskjell fra andre sine psp er.. ja, det florerer så mange PSP'er på det norske markedet at folk kan jo ta med seg DIN PSP! :!: .. ..jeg behandler min PSP ganske bra så riper trenger jeg ikke å beskymre meg for! Bruker jo ellers AirSleeve til å ha den i under transport.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 både bror min og en kamerat av han har PSP nå så det er faktisk et ordentlig argument :!: Lenke til kommentar
Caerl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ohh-noo: Enig, hvorfor sette på skins, den er da så vakker fra før av:) Lurte på en ting, vil de som kjøper japanske psp kunne linke med de som har en fra eu eller usa? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ja men du må ha samme spillet i samme utgave, en med japansk ridge racer og en med US ridge racer funker ikke. Lenke til kommentar
Caerl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ja men da går det jo greit:) Bestilte PSPen på lørdag, gleder meg så grusomt:) Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nå har jeg installert GBC emulator på min v1.0 psp Den fynker fint og det er ganske kult og se hvor mye bedre PSPen er i forhold til GameBoy Color. Men det er skår i gleden. Jeg har problemer med å save. Noe som ikke gjør spillopplevelsen noe særlig behagelig. Så viss noen har hatt det problemet selv så er det bare å si ifra om en mulig løsning. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 gleder meg vilt til SNES emu..eller kanskje PS1 emu... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Lurer på en ting, nærmeste jeg kommer til håndholdt konsoll er min GBA SP som jeg er trofast til Så jeg lurer, kan man ta Video filmer fra datan og laste de over til PSP? Vurderer og kjøpe èn når den kommer ut i slutten av året, men dette fører til mitt andre spørsmål, hva vil den koste i norge? Lenke til kommentar
Caerl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Lurer på en ting, nærmeste jeg kommer til håndholdt konsoll er min GBA SP som jeg er trofast til Så jeg lurer, kan man ta Video filmer fra datan og laste de over til PSP? Vurderer og kjøpe èn når den kommer ut i slutten av året, men dette fører til mitt andre spørsmål, hva vil den koste i norge? Det er fult mulig så lenge du konverter filene over til mp4 format. Den skal vist koste mellom 2500-3000 i norge, så du taper ingenting på å kjøpe en nå Endret 23. mai 2005 av Caerl Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Lurer på en ting, nærmeste jeg kommer til håndholdt konsoll er min GBA SP som jeg er trofast til Så jeg lurer, kan man ta Video filmer fra datan og laste de over til PSP? Vurderer og kjøpe èn når den kommer ut i slutten av året, men dette fører til mitt andre spørsmål, hva vil den koste i norge? Det er fult mulig så lenge du konverter filene over til mp4 format. Den skal vist koste mellom 2500-3000 i norge, så du taper ingenting på å kjøpe en nå 2500-3000!!!! Da kjøper jeg ikke! Da tror jeg at jeg kjøper DS istedet, ellers venter jeg til '08 med å kjøpe en PSP Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Noen som har prøvd noen av de nyeste GBC emulatoren som er ute? Jeg fant nettop en som fungerer tilnermet perfekt, med lyd, og mulighet til å save/loade spill. Det eneste vi trenger nå er en GBA emulator! Edit: Leif Endret 23. mai 2005 av fargoth Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) da kan du spille POKEMON !! (ikke sarkasme, jeg likte det faktisk ..) Endret 23. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg