Gå til innhold

Den store PSP-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så er det enklere å se forskjell fra andre sine psp er..

ja, det florerer så mange PSP'er på det norske markedet at folk kan jo ta med seg DIN PSP! :!: ..

..jeg behandler min PSP ganske bra så riper trenger jeg ikke å beskymre meg for! Bruker jo ellers AirSleeve til å ha den i under transport..

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert GBC emulator på min v1.0 psp :tease:

Den fynker fint og det er ganske kult og se hvor mye bedre PSPen er i forhold til GameBoy Color.

Men det er skår i gleden. Jeg har problemer med å save. Noe som ikke gjør spillopplevelsen noe særlig behagelig. Så viss noen har hatt det problemet selv så er det bare å si ifra om en mulig løsning.

Lenke til kommentar

Lurer på en ting, nærmeste jeg kommer til håndholdt konsoll er min GBA SP som jeg er trofast til :love:

Så jeg lurer, kan man ta Video filmer fra datan og laste de over til PSP?

Vurderer og kjøpe èn når den kommer ut i slutten av året, men dette fører til mitt andre spørsmål, hva vil den koste i norge?

Lenke til kommentar
Lurer på en ting, nærmeste jeg kommer til håndholdt konsoll er min GBA SP som jeg er trofast til :love:

Vurderer og kjøpe èn når den kommer ut i slutten av året, men dette fører til mitt andre spørsmål, hva vil den koste i norge?

Det er fult mulig så lenge du konverter filene over til mp4 format.

Den skal vist koste mellom 2500-3000 i norge, så du taper ingenting på å kjøpe en nå :D

Endret av Caerl
Lenke til kommentar

Det er fult mulig så lenge du konverter filene over til mp4 format.

Den skal vist koste mellom 2500-3000 i norge, så du taper ingenting på å kjøpe en nå :D

2500-3000!!!!

Da kjøper jeg ikke! Da tror jeg at jeg kjøper DS istedet, ellers venter jeg til '08 med å kjøpe en PSP :p

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd noen av de nyeste GBC emulatoren som er ute?

Jeg fant nettop en som fungerer tilnermet perfekt, med lyd, og mulighet til å save/loade spill.

Det eneste vi trenger nå er en GBA emulator! :w00t:

Edit: Leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...