andre_goaaal Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 digiworks selger spill og filmer Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Da jeg bestillte fra digiworks tok det bare 2 dager Jeg bestillt Fredag kveld , og søndag og lørdag er vel ikke ''Virkedager'' er de? Eller leverer de ut selv om det er Lørdag? Noen som vet om Lørdag er ''Virkedag'' På DigiWorks? Endret 21. mai 2005 av Jonasbrann Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da jeg bestillte fra digiworks tok det bare 2 dager Jeg bestillt Fredag kveld , og søndag og lørdag er vel ikke ''Virkedager'' er de? Eller leverer de ut selv om det er Lørdag? Noen som vet om Lørdag er ''Virkedag'' På DigiWorks? Er ikke helt sikker på om de jobber på lørdager men, du vil få en mail som sier at pakken er sendt. Du vil også få sporingsnummeret, slik at du kan finne ut hvor pakken er til enhver tid. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da jeg bestillte fra digiworks tok det bare 2 dager Jeg bestillt Fredag kveld , og søndag og lørdag er vel ikke ''Virkedager'' er de? Eller leverer de ut selv om det er Lørdag? Noen som vet om Lørdag er ''Virkedag'' På DigiWorks? Lørdag pleier å være det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Så hvis jeg bestillt i går kommer den ikke før på torsdag eller noe sånt? Jeg er så hektet på å få spillt på denne maskinen nå at jeg ikek kan vente. Tar 1/2 virke dager elelr dager uansett? Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Virke dager, som da er alle dager bortsett fra søndag. Den kommer nok på tirsdag. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hvor mye koster det tilsammen? 2400kr pluss toll/eller noe Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hvor masse sånn ca. koster PSP i USA (NOK)? Endret 21. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Digiworks sender vel fra Norge, så det blir bare frakt du betaler for. Muligens sånn behandlingsgebyr også, har ikke bestilt derfra. PSP-en koster 2400 der, ja. På amazon.com, som gjerne har ganske veiledende priser koster spillene $40-$50. Dollarkursen ligger vel på 6.5 eller noe for tiden? Da blir det 260-330 kr. Endret 21. mai 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 hvor mye koster det tilsammen? 2400kr pluss toll/eller noe Du betaler ingenting ekstra, i mailen du får står det hvor mye det koster inkl. oppkrav og porto. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Når du får den kommer litt an på hvor du bor... Det tar alt fra 1 til 3 dag(er). Lenke til kommentar
Peat Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg driver å kikker på PSPen litt over alt, og kom over en på ebay. Men det står følgende i annonsen: "It's a NON VAT ADDED item and no import duty is included in the item price listed". Er dette bare en OBS om at man må betale moms og toll hvis man kjøper den? Eller betyr det noe annet? -Peat Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 En liten tanke: Noen andre enn meg som syntes PSP`en er litt slarkete? Jeg mener kontrollknappene på høyre og venstre (de blanke) er slarkete. Trykker man litt hardt på stålrammen så gir det etter. Lokket til UMD disken virker også slarkete. Den virker veeeldig skjør Tror ikke den vil overleve samme fall i bakken som min Zen Touch Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvis man f.eks skal på internett med psp'n hvordan gjør man det da med styring? Er det Mus på psp'n må du kjøpe til? , eller er det et annet alternativ? Noen som kan svare meg på det? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du flytter med piltastene på linkene og slikt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Du flytter med piltastene på linkene og slikt. Er ikke det veldig stress hvis man f.eks skal spille Fotball Manager som det er planer om at skal komme ut senere en gang Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 En liten tanke: Noen andre enn meg som syntes PSP`en er litt slarkete? Jeg mener kontrollknappene på høyre og venstre (de blanke) er slarkete. Trykker man litt hardt på stålrammen så gir det etter. Lokket til UMD disken virker også slarkete. Den virker veeeldig skjør Tror ikke den vil overleve samme fall i bakken som min Zen Touch Synes ikke at den er så slerkete. Den er ikke solid som en murstein. Men den er akkurat så delikat som den skal være. bør bli behandlet deretter også. Altså ikke så mye misting av psp i bakken Men du har et poeng med umd skuffen. Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpr sone1 umd-filmer, helst i en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du flytter med piltastene på linkene og slikt. Er ikke det veldig stress hvis man f.eks skal spille Fotball Manager som det er planer om at skal komme ut senere en gang Jeg vet ikke hvordan det blir med Football Manager, men det virker ganske bra, man må bare venne seg til det. Det er en uoffisiell nettleser så det er ikke å se bort ifra at Sony vil komme med noe annet (i Korea har de tastatur). Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 En liten tanke: Noen andre enn meg som syntes PSP`en er litt slarkete? Jeg mener kontrollknappene på høyre og venstre (de blanke) er slarkete. Trykker man litt hardt på stålrammen så gir det etter. Lokket til UMD disken virker også slarkete. Den virker veeeldig skjør Tror ikke den vil overleve samme fall i bakken som min Zen Touch Er nok uenig med deg der, men som bromlex sa så er det ikke en murstein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg