thomassit0 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) skinnet mitt vet at skinnet bak ikke er helt jevnt men driter egentlig i det. foresten anbefaler dere decalgirl skins de er veldig enkle å ta av og på og har ikke noe lim eller noe men sitter veldig bra for det synes det ser ganske fett ut med skin foran og bak. hvertfall enkelt å kjenne igjen min nå som broren min og en kamerat av han skal ha PSP og... foresten MP jey!! (med dem hvis du ikke skjønte det ) Endret 13. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Fronten var tøff, men likte ikke så godt baksiden Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Fronten var tøff, men likte ikke så godt baksiden Enig der.. Jeg skal bestille meg PSP den 23. eller 24. mai og da lurer jeg på om noen har noen erfaringer med digiworks.no ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Fronten var tøff, men likte ikke så godt baksiden Enig der.. Jeg skal bestille meg PSP den 23. eller 24. mai og da lurer jeg på om noen har noen erfaringer med digiworks.no ? enig jeg og. men det var ikke så mye fett å velge imellom synes jeg av skins om dekker baksida, og synes det er bedre med et middels fett skin enn ikke noe skin i det hele tatt dessuten så ser det litt bedre ut på ordentlig enn på bilde. Jepp, anbefaler digiworks, de er billige og grei leverings tid har jeg hørt.... Endret 14. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Dro en tur til EBgames i gaar: Metal Gear Acid (dette spillet forresten er bare daarlig, la vaere aa kjoepe det) Wayne Gretzky House of Flying Daggers (film) Hero (film) National Treasure (film) Kill Bill Vol 1 (film, har den paa dvd, men maatte bare kjoepe) Pirates Of the Caribbean (film) Da venter jeg bare paa at sony skal gi ut et offisielt extrabatteri (skal visst komme 27. mai) saa jeg kan se film paa flyet hjem... Maa plukke med meg et 1gb mem-stick ogsaa, men har ikke kommet over det ennu... Endret 14. mai 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Grattis.. synd at ikke filmene er sonefrie og :\ Endret 16. mai 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Er det mulig å kjøpe hvilket som helst flash memorycard som for eks. dette? EDIT: HeavenHell, sjekk PM. EDIT2: La ikke merke til det siste innlegget til 2mass. Endret 14. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er det mulig å kjøpe hvilket som helst flash memorycard som for eks. dette? EDIT: HeavenHell, sjekk PM. EDIT2: La ikke merke til det siste innlegget til 2mass. http://spillforum.net/index.php?showtopic=1513 KUN Memorystick Pro Duo Lenke til kommentar
supersinsin Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Fronten var tøff, men likte ikke så godt baksiden Enig der.. Jeg skal bestille meg PSP den 23. eller 24. mai og da lurer jeg på om noen har noen erfaringer med digiworks.no ? enig jeg og. men det var ikke så mye fett å velge imellom synes jeg av skins om dekker baksida, og synes det er bedre med et middels fett skin enn ikke noe skin i det hele tatt dessuten så ser det litt bedre ut på ordentlig enn på bilde. Jepp, anbefaler digiworks, de er billige og grei leverings tid har jeg hørt.... Digiworks er en utrolig bra butikk med fine priser og bra support. Varene jeg har bestillt kommer ofte før datoen som står på nettsidene deres :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er det mulig å kjøpe hvilket som helst flash memorycard som for eks. dette? EDIT: HeavenHell, sjekk PM. EDIT2: La ikke merke til det siste innlegget til 2mass. http://spillforum.net/index.php?showtopic=1513 KUN Memorystick Pro Duo Noe så utrolig dumt gjort av Sony. Lenke til kommentar
xmidox Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Forresten. Noen som spiller fifa her? Isåfall.. Går det ikke ann å kjøpe og selge spillere? Det er jo isåfall veldig teit da Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Forresten. Noen som spiller fifa her? Isåfall.. Går det ikke ann å kjøpe og selge spillere? Det er jo isåfall veldig teit da Har ikke spilt det. Men det skal ifølge gamespot være et tranfer system. Så det går an å skifte spillere. Det skal gå an. Det er jo ikke fifa utem Lenke til kommentar
zokra Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er det mulig å kjøpe hvilket som helst flash memorycard som for eks. dette? EDIT: HeavenHell, sjekk PM. EDIT2: La ikke merke til det siste innlegget til 2mass. http://spillforum.net/index.php?showtopic=1513 KUN Memorystick Pro Duo Noe så utrolig dumt gjort av Sony. Det så rart da, det er jo sony som har laget Memorystick Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er det mulig å kjøpe hvilket som helst flash memorycard som for eks. dette? EDIT: HeavenHell, sjekk PM. EDIT2: La ikke merke til det siste innlegget til 2mass. http://spillforum.net/index.php?showtopic=1513 KUN Memorystick Pro Duo Noe så utrolig dumt gjort av Sony. Det så rart da, det er jo sony som har laget Memorystick Det er Sandisk som lager minnekortet da... Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Både sandisk og sony lager minnekort som kan brukse i psp'en. Det kortet som følger med value pack, er et sony kort. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Er det ikke sony som har utviklet teknologien? Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nei det tror jeg ikke, jeg tror sandisk har laget disse brikkene i en stund nå uten at jeg kan si noe sikker. Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Nei det tror jeg ikke, jeg tror sandisk har laget disse brikkene i en stund nå uten at jeg kan si noe sikker. stemmer nok det. det er faktisk SDbrikker i en annen plastsak. idiotisk egentlig. for oss kjøpere altså sony tjener nok fett på det! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg kunne ikke vente, så jeg bestilte PSP value pack og Wipeout Pure. Lenke til kommentar
Snaper Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Jeg kunne ikke vente, så jeg bestilte PSP value pack og Wipeout Pure. Godt valg. Jeg kjøpte wipeout på spiderman i går, angrer ikke et sekund. Du blir helt klistra forran psp'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg